جام جم ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: این تیم در جام ملت های استرالیا برخلاف جام جهانی برزیل به جای دفاعی چهره هجومی داشته و به نظر کادر فنی باید هجومی بازی کند.
کد خبر: ۷۳۲۹۹۸
جهانبخش: ایران در استرالیا هجومی بازی می کند

علیرضا جهانبخش در گفت وگو با شبکه خبری دویچه وله افزود :شرایط جام ملت های آسیا 2015که اواخر دی ماه امسال برگزار می شود ، با جام جهانی فرق دارد و مردم از این تیم در استرالیا انتظار بازی هجومی دارند.

بازیکن تیم نایمخن درلیگ دسته دو هلند با بیان اینکه در استرالیا کادر فنی حتما ازبازیکنان آماده تر استفاده خواهد کرد، افزود: در اردوی اخیر در پرتغال نیز بیشتر تمرکز کادرفنی روی بازی هجومی بودوباتوجه به اینکه تیم ملی ایران از شانس های قهرمانی است، امیدوارم نتیجه بگیریم.

وی در باره جام ملت های آسیا و اردوی پرتغال ادامه داد: بعد از جام جهانی این اولین اردویی بود که بچه ها جمع شدند و قرارداد کی روش هم تمدید شده بود که از این بابت و حمایت بچه ها همه خوشحال بودند.

جهانبخش که به عنوان بهترین بازیکن 9 هفته اول لیگ دسته اول هلند انتخاب شده است، افزود: کی روش ازبچه ها خواست که بهتر و محکمترکار کنند تا تیم ملی قدرتمند شود.

وی در باره نکات تاکتیکی و تکنیکی اردوی پرتغال افزود : کی روش اعلام کرد که نوع وسبک بازی دراسترالیا با برزیل تغییر خواهد کرد و تیم بصورت هجومی به میدان می رود.

جهانبخش با بیان اینکه استراتژی کادرفنی تیم ملی همیشه متفاوت بوده و جام ملت های آسیا مسابقاتی دیگر است، افزود:شرایط ما هم می تواند در این جام با جام جهانی متفاوت باشد و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی در باره دیگر اردوهای تیم ملی گفت: اواخر ماه جاری اردوی ایران و بازی با کره جنوبی را داریم و سپس اردوی افریقای جنوبی است و برنامه های دیگری هم وجود دارد.

بازیکن تیم نایمخن هلنددرباره اولین دیدارایران درجام ملت های آسیا برابر بحرین گفت:سه تیم همگروه ایران تیم های خیلی خوبی بوده و از حوزه خلیج فارس هستند که همیشه دیدار با آنها برای ما حساسیت زا است. این تیم ها از مربیان اروپایی و آمریکای جنوبی استفاده می کنند.

به گفته وی، با توجه به اهمیت دیدارهای اول برای تیم ها، ایران نیز باید تلاش کند تا بازی اول را با پیروزی پشت سربگذارد.

جهانبخش درباره کلیدموفقیت ایران مقابل این تیم ها گفت: مهم استراتژی کادر فنی است که تیم ها را انالیز می کند ، مهمترین مسئله این است که ایران با قدرت شروع کند و آن را ادامه دهد.البته همه تیم ها برای نتیجه گرفتن می آیند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باره موفقیت هایش در لیگ جاری فوتبال هلند گفت: من بهترین بازیکن 9 هفته اول این لیگ شدم و توانستم 7پاس گل داده و 5 گل به ثمر برسانم.

وی افزود: از وقتی که در نایمختن ماندنی شدم تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و هفته به هفته شرایط بهتر شد و حالا هم خیلی خوشحالم. امیدوارم که این شرایط را حفظ کنم.

وی در باره دلیل این موفقیت اظهار داشت : بعد از اینکه پیشنهادهای خوب اول فصل با مخالفت باشگاه رد شد و ماندنی شدم، شرایط تیم و هواداران بهتر شد.

تیم ما یک تیم هجومی است و بویژه در چپ خیلی خوب بازی می کنیم و من هم در خط حمله آزادی عمل بیشتر و خوبی دارم و می توانم از فضاها استفاده کنم.

وی ادامه داد:حرکت من در چپ و راست و کارهای ترکیبی تیم شرایطی را ایجاد کرده است که راحت تر بازی کنم. الان تیم ما بهترین خط حمله لیگ را دارد و مهاجم ما اقای گل لیگ است و 5تا6پاس گل او را من دادم.همدیگر را بخوبی می شناسیم و راحت بازی می کنیم .

جهانبخش در باره نقل و انتقالات نیم فصل و احتمال رفتن او از نایمخن گفت: ماه ژانویه در اروپا فصل نقل و انتقالات زمستانی است و هنوز فرصت مانده است ، الان سخت است در این باره صحبت کرد.تلاش می کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم و به موقع تصمیم خوب بگیرم.

وی در پایان گفت:به فوتبال اروپا آمدم تا پیشرفت کرده و به جلو بروم و امیدوارم به این مهم برسم.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها