بالاخره شرکت اپل حرف و حدیث‌ها را کنار گذاشت و در کنفرانس WSJD در بعد از ظهر دوشنبه به طور رسمی اعلام کرد دیگر آیپاد کلاسیک تولید نخواهد شد
کد خبر: ۷۳۲۹۹۱
اپل خط تولید آیپاد کلاسیک را متوقف کرد

جام جم کلیک: بالاخره شرکت اپل حرف و حدیث‌ها را کنار گذاشت و در کنفرانس WSJD در بعد از ظهر دوشنبه به طور رسمی اعلام کرد دیگر آیپاد کلاسیک تولید نخواهد شد.

همزمان فروش این محصول از وب سایت رسمی این شرکت و نمایندگی‌های آن در سرتاسر دنیا متوقف گردید.

مدیرعامل شرکت اپل، تیم کوک، در این‌باره این طور توضیح می‌دهد:

یکی از دلایل اصلی توقف این محصول جذاب، ناتوانی در تامین قطعات جانبی آن است و وقتی ما نتوانیم این قطعات را گردآوری و در این محصول قرار دهیم مطمئن باشید هیچ شرکت دگیری نیز قادر به انجام این کار نخواهد بود.

تیم کوک اضافه کرد که شرکت اپل مجهز به تیم مهندسی قدرتمندی است و توانایی این را دارد که محصولی با امکانات عالی برای موسیقی تولید کند ولی به علت اینکه بازار تقاضای آن محدود است و تعداد کمی خواهان یک MP3 محض هستند این تصمیم را گرفته است.

اگرچه از سال 2007 به بعد با حضور قدرتمند گوشی های هوشمند آیفون، حیات این محصول دوست داشتنی کم‌کم به خطر افتاد ولی باز هم این MP3 ها در بین جوانان عاشق ماجراجو و کلکسیون دارهایی که علاقه زیادی به آرشیو موسیقی داشتند طرفدار داشت.

به هرحال با گذشت زمان و شروع به کار فروشگاه اینترنتی iTunes store، اپل نظر خود را تغییر داده است و انرژی خود را بر روی محصولات جدیدش متمرکز کرده است.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها