همیشه خم شدن گوشی موجب سوراخ شدن باتری نمی‌شود اما این بار این اتفاق رخ داد و آتش سوزی حاصل از این اتفاق باعث ایجاد سوختگی درجه دو بر روی پای فیلیپ به ابعاد 11.5 سانتی متر در 10.5 سانتی متر و ایجاد سوختگی درجه اول در اطراف آن شد
کد خبر: ۷۲۸۶۳۶
خمیدگی آیفون 6، دلیل سوختگی درجه 2 پای یک مرد

جام جم کلیک: شاید فیلیپ (Phillip Lecther) اولین قربانی آیفون 6 باشد.

فیلیپ در حال راندن وسیله نقلیه خود (pedicab نوعی وسیله نقلیه رکابی) بود که تصادف می‌کند و برخلاف انتظار به‌جای پرت شدن به بیرون از وسیله، به دیواره آن برخورد می‌کند و این برخورد موجب می‌شود تا گوشی آیفون 6 فیلیپ که در جیب جلوی وی داخل یک کیف چرمی قرار داشت خم شده و آتش بگیرد.

همیشه خم شدن گوشی موجب سوراخ شدن باتری نمی‌شود اما این بار این اتفاق رخ داد و آتش سوزی حاصل از این اتفاق باعث ایجاد سوختگی درجه دو بر روی پای فیلیپ به ابعاد 11.5 سانتی متر در 10.5 سانتی متر و ایجاد سوختگی درجه اول در اطراف آن شد.

قراردادن آیفون 6 در محافظ چرمی نیز نتوانست مانع از خم شدن آن بشود

این حادثه بیان‌گر این موضوع است که هر تلفن هوشمندی که خم شود نه تنها ظاهر بدی پیدا می‌کند بلکه ممکن است صدمات جسمانی جدی به کاربر آن وارد سازد.

البته در مقام دفاع از آیفون 6 باید این نکته را یادآور شد که در چنین مواردی نیروی حاصل از ضربه ممکن است به سایر گوشی‌های هوشمند نیز آسیب وارد کند و تنها آیفون با این مشکل مواجه نیست.
متاسفانه باتوجه به گزارش های مختلفی که اپل از آی‌فون 6 منتشر کرده و همه جا از قابلیت خم شدن آن صحبت کرده، اولین چیزی که در این اتفاق به ذهن می‌آید این است که کیفیت ساخت آیفون 6 مسئول این رخداد بوده.

منبع: phonearena
زهره امین‌زاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها