جام جم ورزشی: محمد مایلی کهن در مصاحبه اخیر خود اینبار علیه افشین پیروانی موضع گرفته و درباره او و دوست بدش(علی دایی) حرف هایی به زبان می آورد.
کد خبر: ۷۲۶۴۶۲
حمله جدید مایلی‌کهن به افشین پیروانی و «دوست بد»

محمد مایلی‌کهن در خصوص این اظهارنظر حمید درخشان مبنی بر اینکه مایلی‌کهن خودش پاسخ دایی و پیروانی را می دهد، گفت: در این زمینه صحبت‌هایی را شنیدم. هر زمانی که احساس نیاز کنم که صحبتی ناحق است و به ضرر تیمم هست حرف می‌زنم و کاری به حمایت از کسی ندارم چون فردی مستقل هستم.

وی ادامه داد: البته افشین پیروانی یک صحبت‌هایی را مطرح کرده بود. بنده برای برادران پیروانی به خصوص شاغلام و امیرحسین احترام زیادی قائل هستم اما به افشین توصیه می‌کنم که به هر حال بی جهت خودش را وارد این مسائل نکند.

مایلی‌کهن گفت: آن زمان ناگزیر می‌شوم مسائلی را عنوان کنم که او و دوست بدش در زمان بگوویچ چه حرکت‌هایی را علیه برخی پیشکسوتان پرسپولیس انجام دادند، ضمن اینکه باید به آنها یادآوری کنم که این پرسپولیس بوده که به این افراد شخصیت داده است.

وی گفت: از حمید و افشین می خواهم در مباحث شخصی بین خودشان از خود مایه بگذارند. همه آنهایی که باید بدانند، می‌دانند که همیشه فرد مستقلی بوده‌ام و هیچگاه وابسته به هیچ جریان و گروهی نبوده ام. در هر مقطعی حتی آن چیزهایی که به آنها علاقه داشته ام اگر احساس کنم می خواهند به منافع ملی ضربه وارد کنند؛ با کسی عقد اخوت نبسته ام و حرف هایم را می زنم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها