برنامه موسیقی من با اجرای فرزاد حسنی فردا میزبان وحید تاج است. این برنامه ساعت 10 صبح پخش می‌شود و وحید تاج، خواننده جوان سنتی‌خوان در این برنامه از فعالیت‌ها و تجاربش می‌گوید.
کد خبر: ۷۲۵۹۸۹
فرزاد حسنی میزبان وحید تاج می‌شود

همچنین باشگاه رادیویی جوان در هفتمین آیین‌آفرین نعمت رئوفی، از پیشکسوت عرصه تهیه‌کنندگی تجلیل کرد. در این مراسم پیشکسوتانی چون امیر نوری، سرور پاک‌نشان، فریبرز گلبن و جواد مانی حضور داشتند.

کارنامه برای اسماعیل شنگله

فعالیت‌های اسماعیل شنگله فردا در برنامه کارنامه نقد و بررسی می‌شود که ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می گردد.

این برنامه با اجرای مسعود فروتن و به تهیه‌کنندگی و سردبیری امین رهبر و با حضور این هنرمند پخش می‌شود. همچنین برنامه رادیو فیلم «شهر موش‌های 1» را با گویندگی و تنظیم رادیویی صنم صالحی فردا پخش می‌کند.

هلال هدایت در رادیو معارف

برنامه هلال هدایت امروز به مناسبت میلاد امام هادی (ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.این برنامه کاری از گروه معارف و علوم رادیو معارف است که ساعت 22 و 15 دقیقه میزبان حجت‌الاسلام محمدحسین عبدی است و او در این برنامه به ویژگی‌های امام هادی(ع) می‌پردازد. همچنین برنامه صبح هدایت فردا ساعت 8 و 40 دقیقه ویژگی‌های این امام را بازگو می‌کند.

اهل تملق در رادیو سلامت

برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» که فردا از رادیو سلامت پخش می‌شود به موضوع تملق چقدر باعث سوءظن می‌شود، اختصاص دارد. این برنامه با گویندگی مصطفی مصطفوی ساعت 10 و 30 دقیقه به سوالاتی از قبیل این‌که آیا شما اهل تملق هستید؟ و تا حالا شده تملق دیگران را بگویید؟ پاسخ می‌دهد. بخش‌هایی چون دکه سلامت، کوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیک زنده پخش‌می‌شود.

آینده‌سازان در رادیو ورزش

برنامه آینده‌سازان فردا ساعت 12 و 15 دقیقه در رادیو ورزش به المپیاد دانش‌آموزی می‌پردازد. در این برنامه با مهرداد حمیدی، معاون بهداشت و سلامت وزارت آموزش و پرورش ارتباط تلفنی برقرار می‌شود و او درباره المپیاد دانش‌آموزی صحبت می‌کند. برنامه پنجره‌ای رو به شب هم امروز ساعت 22 در رادیو ورزش میزبان فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام است.

هفت اقلیم برای پدر تنبورنوازی

برنامه هفت اقلیم فردا در رادیو فرهنگ میزبان علی‌اکبر مرادی، پدر تنبورنوازی ایران است.این برنامه به تهیه‌کنندگی مرتضی صداقت‌گو، اجرای ناصر قوام‌پور و کارشناسی امیر بهاری از ساعت 17 به مدت 1.5 ساعت از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها