دختری که با سوء استفاده از اعتماد پدرش اقدام به سرقت از حساب بانکی وی کرده بود، با تلاش کار‌شناسان پلیس فتا شهرستان جهرم استان فارس شناسایی شد.
کد خبر: ۷۲۵۶۲۰
دختر خانواده، سارق بود

سرهنگ یوسف ملک‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: با اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه مقادیری از حساب بانکی وی برداشت شده است، مأموران پلیس فتا شهرستان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی با استفاده از رمز دوم کارت بانکی شاکی در چندین نوبت اقدام به خرید مبلغ پنج میلیون و ۴۰۰ هزار ریال شارژهای تلفن همراه از حساب بانکی شاکی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: بررسی‌های فنی و کار‌شناسانه پلیس مشخص کرد که عامل این برداشت‌ها کسی جز دختر شاکی نبود.

این مقام انتظامی افزود: پس از احضار دختر شاکی، وی اقرار کرد به صورت پنهانی اطلاعات حساب بانکی پدرش را یادداشت و با همدستی یکی از دوستانش در فرصت مناسب از طریق اینترنت اقدام به خرید شارژ تلفن همراه کرده است.

سرهنگ ملک‌زاده در پایان به شهروندان هشدار داد: در صورت تحویل کارت خود به دیگران، در اولین فرصت اقدام به تغییر رمزهای کارت بانکی خود نمایید و در حفظ و نگهداری از رمز دوم کارت‌های بانکی خود ‌‌نهایت دقت را داشته باشید و همچنین اقدام به فعال کردن پیامک بانکی خود کرده که در صورت برداشت غیرمجاز بلافاصله از تراکنش‌های حساب خود مطلع و امکان سوء استفاده بیشتر را به کلاهبرداران ندهید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها