با دستگیری دو سارق از سوی ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان، پرونده 60 فقره زورگیری و کیف قاپی از بانوان در زاهدان بسته شد.
کد خبر: ۷۲۵۴۸۲
60 فقره کیف‌قاپی از خانم‌ها در محله‌های خلوت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرپرست پلیس آگاهی این استان گفت: در پی چند فقره زورگیری و کیف‌قاپی از خانم‌ها در چند محله از شهر زاهدان که نارضایتی تعدادی از شهروندان را در پی داشت، کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را آغاز کردند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: ماموران در تحقیقات دو نفر از سارقان سابقه‌دار را که پیش از این به اتهام کیف‌قاپی دستگیر شده و دارای سابقه کیفری بودند شناسایی کرده و اطلاع یافتند این دو متهم از سوی ماموران کلانتری 16 دستگیر شده‌اند.

سرپرست پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: این متهمان به چند فقره سرقت اعتراف کرده و با دستور قضایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس آگاهی ابتدا جرمشان را انکار کردند، اما در ادامه به60 فقره کیف‌قاپی و زورگیری از خانم‌ها در شهر زاهدان اعتراف کردند.

متهمان در اعترافات خود گفتند: پس از پرسه زدن در محله‌های خلوت با تعقیب زنان آنها را با چاقو تهدید کرده و با سرقت اموالشان متواری می‌شدیم یا کیف آنها را سرقت می‌کردیم.

سرپرست پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در پی این اعترافات دستور شناسایی مالباختگان صادر و سارقان پس از تکمیل تحقیقات با قرار مرجع قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ ملاشاهی با هشدار به مردم از آنها خواست به هشدار‌های پلیس در ارتباط با حمل پول و کیف توجه و از قرار دادن رمز کارت‌های بانکی خود در کنار آن خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها