سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

واژگونی تانکر حامل۶ هزار لیتر گازوئیل در جاده لشگرک

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار تانکر 32 هزار لیتری بنزین در جاده قدیم کرج خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۴۷۲
واژگونی مرگبار تانکر بنزین در جاده کرج

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ در ساعت 5.35 صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی تانکر بنزین به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهان آتش‌نشانان پنج ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج بعد از سه راهی شهریار اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان مشخص شد که یک تانکر 32 هزار لیتری حامل بنزین هنگام حرکت در مسیر، ناگهان در جوی بین لاین تندرو و کندرو افتاده و به روی سقف واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حجم زیادی از بنزین در حال نشت بود و ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود، راننده نیز در وضعیت خطرناکی قرار داشت از این رو آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و ایمن‌سازی را آغاز کرده و عوامل راهور نیز اقدام به انسداد موقت مسیر کردند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از برش قطعات کامیون، راننده را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنها پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ وی را تایید و اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها