جام جم ورزشی: قوی ترین مرد جهان با هافبک دفاعی پرسپولیس نسبت خانوادگی دارد و پسر دایی او است.
کد خبر: ۷۲۲۰۶۲
نسبت‌ فامیلی قویترین مرد جهان با بازیکن‌ پرسپولیس

مهرداد کفشگری که پسر عمه بهداد سلیمی محسوب می‌ شود درباره قهرمانی او در بازی های آسیایی گفت: «هر چند لیاقت بهداد بیشتر از این حرف هاست اما خیلی خوشحالم. به او تبریک می‌ گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم. البته طی چند روز آینده به دیدنش می‌ روم و تبریک ویژه ای به خود او خواهم گفت.»
کفشگری در پاسخ به این سوال که چند سال از بهداد بزرگتر است بیان کرد: «من سه، چهار سالی از بهداد بزرگترم و از ۱۷ سالگی وارد ورزش حرفه ای شده ام. هر چند بهداد دیرتر از من شروع کرد اما او موفق بود و حالا یک چهره جهانی محسوب می‌ شود. من هم با توجه به موفقیت های بهداد سعی می‌ کنم بهتر از این ها ظاهر شوم. این قهرمانی او تلنگری به من بود و شاید بتوانم در دوره بعدی جام‌جهانی حاضر شده و من هم مثل او جهانی شوم.»
کفشگری ادامه داد: «اگر از حاشیه های خسته کننده فوتبال بگذریم، ورزش وزنه برداری بسیار سخت و سنگین است، من چند روز قبل در تمرینات بهداد شرکت کردم و دیدم چقدر سختی می‌ کشد. باور کنید از تماشای تمرینات او من خسته شدم. به همین خاطر می‌ دانم که او چقدر تلاش کرد تا این موفقیت ها نصیبش شود.»
"در خانواده چه کسی را بیشتر تحویل می‌گیرند تو یا بهداد را؟" کفشگری در پاسخ به این سوال گفت: «جفتمان را تحویل می‌ گیرند اما خب چون من چند سالی از بهداد بزرگترم معمولا بچه های کوچکتر او را بیشتر تحویل می‌ گیرند. به همین خاطر بهداد از من در خانواده محبوب تر است. اما در کل من و او خیلی با هم صمیمی هستیم و باز هم برای او آرزوی موفقیت می‌ کنم.» (افکارنیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها