متهمان پس از دستگیری، همدیگر را مقصر حادثه معرفی کردند

یک کشته و 4 زخمی در درگیری مسلحانه روستاییان

بر اثر نزاع دسته‌جمعی میان روستاییان در شهرستان کهگیلویه چهار نفر زخمی و یک نفر کشته شدند.
کد خبر: ۷۲۱۹۴۶

فرمانده انتظامی کهگیلویه در این باره به جام‌جم گفت: عصر دوم مهر مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری میان مردم یک روستا خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند پنج مرد بر اثر شلیک گلوله زخمی شده‌اند که با انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان، یکی از آنها به دلیل شدت خونریزی جان باخت.

سرهنگ جهان دیماز افزود: با گزارش حادثه به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد مرد روستایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران با تحقیق از چهار مجروح حادثه اطلاع یافتند آنها هنگام چرای گوسفندان بر سر محل چرا با چند نفر از روستاییان درگیر شده و عاملان حادثه به سوی آنها شلیک کرده و متواری شده‌اند.

وی یادآور شد: با اطلاعات به دست آمده، متهمان فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و جستجو برای دستگیری آنها آغاز شد. ماموران با اعزام به منازل متهمان و بازرسی در آنجا متوجه شدند آنها این مکان‌ها را نیز ترک کرده و خانواده‌هایشان از آنها بی‌خبر هستند؛ بنابراین پاتوق‌های احتمالی متهمان زیر نظر گرفته شد و سرانجام دو روز پیش چهار متهم فراری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه خاطرنشان کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، آنها علت درگیری را محل چرای گوسفندان اعلام کردند، اما درباره زخمی کردن چهار روستایی و کشته شدن یک نفر دیگر در محل حادثه هر کدام دیگری را به عنوان عامل تیراندازی معرفی کردند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان پرونده، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها