پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای خانه از مردم درخواست کمک کرد.
کد خبر: ۷۲۱۸۳۵
سارق حرفه​ای منازل را شناسایی کنید

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ، 20 اردیبهشت امسال وقوع یک فقره سرقت خانه در محدوده خیابان شهید مطهری به کلانتری 104 عباس آباد اعلام شد .

با حضور مأموران در محل سرقت واقع در یک خانه ویلایی و انجام تحقیقات اولیه از صاحبخانه مشخص شد که وی همراه اعضای خانواده اش در زمان سرقت، در مسافرت بوده و سارق یا سارقین با استفاده از عدم حضور صاحبخانه اقدام به سرقت از منزل وی کرده و بیش از 7 هزار دلار را همراه مقادیری طلا و جواهرات به ارزش تقریبی 15 میلیون تومان و همچنین 10 میلیون تومان وجه نقد سرقت کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 7 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سرقت متوجه شدند که پارکینگ محل سرقت مجهز به دوربینهای مداربسته بوده و تصویر سارق در زمان ورود به داخل حیاط خانه و همچنین در داخل کوچه ثبت شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، دستور انتشار تصویر به دست آمده از سارق منزل از سوی مقام قضایی صادر شده است. به همین خاطر از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محلهای تردد متهم را از طریق شماره تماس 21865669 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها