در این فیلم حیات وحش بیننده شاهد پلنگی خواهد بود که با یک تاکتیک فوق العاده یک ایمپالا را شکار می کند.
کد خبر: ۷۲۱۵۶۰
تاکتیک فوق العاده پلنگ در شکار + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بارکرافت،گله ایمپالا ها در یک پارک سافاری بوتسووانا آسوده خاطر در زیر درختی در حال چرا هستند. بوی شکارچی به مشام آنها نمی رسد و در پیرامونشان هیچ جنبشی که از آن احساس خطر کنند، به چشم نمی خورد.

درواقع، پلنگ یکی از شکارچیان سنتی ایمپالا ها نه روی زمین بلکه در بالای درخت در کمین آنها است. گله به درخت نزدیکتر می شود. پلنگ ماده مانند یک شیرجه رو از بالای درخت مستقیم به روی طعمه ای که نشان کرده است، می پرد.

این صحنه ای باورنکردنی در حیات وحش است. ایمپالا ها هراسان بی آنکه واقعا بدانند چه اتفاقی افتاده است، فرار می کنند به جز ایمپالایی که طعمه پلنگ شده است.

گربه سان بزرگ در همان لحظه ای که به روی شکار می پرد گلوی او را در آرواره های قدرتمندش می گیرد. ایمپالا پس از اندکی دست و پا زدن جان میدهد.

پلنگ لاشه بی جان را به دندان گرفته و می خواهد از درخت بالا برود اما در مرتبه نخست موفق نمی شود، بنابراین لاشه را به میان بیشه کشانده و مقداری از گوشت آن را می خورد.

پلنگ لحظاتی بعد پیکر نیم خورده ایمپالا را به بالای درخت برده تا فارغ از رقبای فرصت طلب دلی از عزا در آورد.

یک توریست زن از شهر لاس وگاس آمریکا که با تور سافاری به این پارک حیات وحش بوتسووانا آمده بود توانست با خوش شانسی این صحنه نادر و باورنکردنی را با دوربین خود جاودان کند.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها