جام جم ورزشی: توپ طلای مرد سال فوتبال به احتمال فراوان امسال باز هم به کریستیانو رونالدو می رسد.
کد خبر: ۷۲۱۳۰۴
سومین توپ طلا در انتظار کریس رونالدو

به گزارش جام جم ورزشی ،یورو اسپورت در گزارشی کریستیانو رونالدو را شایسته‌ترین بازیکن برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 میلادی انتخاب کرد.

به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو برای فتح سومین توپ طلای فوتبال خود رقیبی ندارد. در حالی که تقریبا سه ماه تا انتخاب برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2014 باقی مانده است، کریستیانو رونالدو پرتغالی به درخشش خود ادامه داده است و توانسته افتخارات فردی و تیمی زیادی کسب کند و خودش را از زیر سایه لیونل مسی، رقیب همیشگی خود خارج کند. این بازیکن پرتغالی در سال 2014 رکوردهای فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته است. در صورتی که رونالدو بتواند به عنوان برترین بازیکن جهان در سال 2014 انتخاب شود، تنها یک توپ طلای دیگر نیاز دارد تا به رکورد لیونل مسی برسد.

کریستیانو رونالدو در سال 2014 توانست با رئال‌مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل‌ری و سوپرکاپ اروپا برسد. او فصل گذشته توانست به عنوان برترین گلزن لیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. رونالدو با 16 گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند توانست رکورد جدیدی در این لیگ به نام خود ثبت کند و برترین گلزن تاریخ این رقابت ها در یک فصل باشد.

این مهاجم پرتغالی همچنین توانست بهترین بازیکن جهان از نظر سایت گل انتخاب شود و بالاتر از مانوئل نویر و آرین روبن به عنوان برترین بازیکن اروپا و ارزشمندترین بازیکن لیگا انتخاب شود.

رونالدو موفق شد کفش طلای فوتبال اروپا را در سال گذشته کسب کند. این مهاجم پرتغالی در تیم ملی پرتغال توانست با رسیدن به 50 گل در رده ملی رکورد گلزنی در تیم ملی پرتغال را به نام خود ثبت کند.

کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا نیز درخشان ظاهر شده است و با 68 گل زده توانسته پس از رائول 71 گله در رده دوم قرار گیرد. با توجه به فاصله سه ماهه تا انتخاب برترین بازیکن جهان به احتمال زیاد این رکورد نیز توسط رونالدو شکسته خواهد شد و رونالدو پرتغالی به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل خواهد شد.

به نظر می رسد توماس مولر و مانوئل نویر نیز به دلیل قهرمانی در جام جهانی شانس خوبی برای رسیدن به توپ طلای فوتبال جهان داشته باشند.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها