جام جم ورزشی: ملی‌پوش طلایی ووشوی ایران گفت: مدال طلای خود را تقدیم می‌کنم به روح پدر و مادرم که جایشان خالی است و امیدوارم توانسته باشم روح آنها را شاد کنم.
کد خبر: ۷۲۰۷۳۸
سیفی: طلایم را به روح پدر و مادرم تقدیم می‌کنم

محسن محمدسیفی پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی اظهار داشت: این مدال را به روح پدر و مادرم که از دنیا رفته‌اند و جایشان خالی است تقدیم می‌کنم. در مرحله بعد این موفقیت را به رامین موحد‌نیا مربی زحمتکشم که روز گذشته تولدش بود تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: روز گذشته بازی بسیار سختی با حریف چینی داشتم و توانستم با اینکه مبارزه سختی بود پیروز شوم. همه چیز خوب پیش رفت و طلا گرفتم. پیش از مسابقه با فریاد زدن در هنگام گرم کردن و نمایش قدرت بالای بدنی‌ام سعی در تخریب روحیه حریف داشتم. باید از تمام افرادی که برایم در این مدت زحمت کشیدند، تشکر کنم.

سیفی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از پیروزی فریاد می‌زدی و یک لحظه به سجادی و هاشمی نگاه کردی، گفت: هیچ کس نمی‌داند که در 6 ماه گذشته چقدر عذاب و سختی کشیدم و خوشحالم که جواب زحمات‌مان را دیدم. در لحظه‌ای که به سجادی و هاشمی نگاه کردم به این خاطر بود که در این چند ماه واقعا همه امکانات را در اختیار ما قرار دادند و در کنار مسئولان فدراسیون واقعا چیزی برایمان کم نگذاشتند. از مسئولان فدراسیون و مسئولان به این نحو تشکر کردم.

تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها