در نشست مشترک مسئولان فدراسیون با سرمربی تیم ملی

علی کریمی رسما دستیار کی روش شد+عکس

یک منبع آگاه به جام جم ورزشی خبرداد:

علی کریمی احتمالا مربی پرسپولیس می شود

جام جم ورزشی: علی کریمی اعلام کرده به هیچ وجه دوست ندارد و نمی خواهد یکبار دیگر با پیراهن پرسپولیس یا هر تیم دیگری به میادین فوتبال برگردد.
کد خبر: ۷۲۰۴۱۹
علی کریمی احتمالا مربی پرسپولیس می شود

به گزارش جام جم ورزشی، در حالی که این روزها بحث بازگشت کریمی به میادین فوتبال و پوشیدن پیراهن پرسپولیس توسط او مطرح شده اما نزدیکان علی کریمی می گویند که او به هیچ وجه و قیمتی حاضر نیست یکبار دیگر از تصمیم قبلی خودش بازگردد و به ترکیب پرسپولیس برگردد.

او که دیروز در تمرینات پرسپولیس حضور یافت و با استقبال عجیب هواداران هم مواجه شد به کاپیتان این روزهای پرسپولیس گفته است:« خوب نیست نظرم را تغییر دهم و قرار نیست بازی کنم.»
آنطور که از شواهد امر پیداست گویا علی کریمی واقعا میلی به بازگشت ندارد و اصرار همه در بازگرداندن او بی فایده است. کریمی البته مدعی است که می خواهد به پرسپولیس کمک کند و این حضور در تمرینات هم به نوعی بخشی از همین کمک هاست تا بازیکنان انگیزه بیشتری برای تمرین داشته باشند.

البته نکته مهم تر هم اینکه احتمالا علی کریمی که چند صباحی است خود را با کلاس های مربیگری و آموزش های از این دست سرگرم کرده می خواهد به عنوان یکی از اعضای کارد فنی سرخپوشان در کنار بازیکنان این تیم باشد. حمید درخشان سرمربی فعلی پرسپولیس در مدت کمی که سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته بارها اعلام کرده می خواهد علی کریمی را به هر شکلی در کنار پرسپولیس نگه دارد.

یک منبع مطلع در اینباره به جام جم ورزشی می گوید: خیلی احتمال اینکه کریمی به عنوان دستیار در پرسپولیس فعال شود زیاد است. او علاقه زیادی به مربیگری دارد و اصلا بعید نیست در روزهای آتی بپذیرد روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها