کی‌روش پاسخ منتقدانش را داد

چون آدم مهمی هستم علیه‌ام حرف می زنند

جام جم ورزشی: محمد مایلی کهن در تازه ترین گفت و گوی خود انتقاداتی را علیه کی روش، علی دایی و تیم ملی امید مطرح کرد.
کد خبر: ۷۱۹۳۲۶
مایلی کهن: اینقدر حرص و غصه می‌خورم مریض شده ام

به گزارش جام جم ورزشی ، مایلی کهن حضور خود در ملوان به عنوان سرمربی را تکذیب کرد. وی همچنین درباره نتایج تیم ملی امید گفت: شما قیافه بازیکنان را نگاه کنید، بیشتر به این شباهت داشت که آنها انگار می‌خواهند به میهمانی بروند نه میدان مسابقه. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم، آنقدر حرص و غصه خورده‌ام و مریض شده‌ام.

وی درباره خمیازه کشیدن کارلوس کی روش در ورزشگاه آزادی در هنگام برگزاری دیدار استقلال و فولاد هم نظر می دهد: انتظارم از کی‌روش این است که یک بازی لیگ را بدون آنکه بخوابد تماشا کند. آقای کی‌روش گفته برای رسیدن به موفقیت باید صبح‌ها زودتر از خواب بلند شویم، اما من به ایشان می‌گویم بیدار شدن صبح‌زود و سحرخیزی، پیشکش! به کی‌روش توصیه می‌کنم بعدازظهرها که گاها برای تماشای یک مسابقه می‌آید نخوابد و بازی را به طور کامل ببیند. عدم بازی‌های خوب ما در جام جهانی به خاطر این بود که اکثر مواقع ایشان خواب بودند، زیرا ما بازیکنانی داشتیم که می‌توانستند خیلی خوب بازی کنند و به تیم ملی ما کمک کنند و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

وی با اظهار نظر درباره اخراج علی دایی از پرسپولیس گفت: سؤالم این است، وقتی ما را برکنار کردند آیا به ما ابلاغی دادند؟ وقتی اعلام می‌شود که کسی را نمی‌خواهند یعنی اینکه برکنار شده است اما آقایان به دنبال درگیری بوده‌اند، مدیرعامل و سرمربی با هم تبانی کردند و تصورشان این بود که اگر در این زمینه کوتاه نیایند و با هم باشند طرف مقابل زمین خواهد خورد. برایشان مهم نبود چه اتفاقی می‌افتد و چه درگیری‌هایی ممکن است پیش بیاید. تا جایی که من اطلاع دارم قرار بود که در آن تمرین که سرمربی جدید می‌خواست حضور پیدا کند تماشاگری حضور نداشته باشد، اما عوامل آقایان یعنی ع.ح همه کارهای را ردیف کردند و قفل در ورزشگاه درفشی‌فر را هم شکاندند تا آدم های خودشان روی سکوها بیایند و وحشتناک‌ترین توهین‌ها را انجام دهند، همه چیز با حساب و کتاب بود. آقایان نگران این بودند که بدون ابلاغ نتوانند حق و حقوقشان را بگیرند درحالی که با این همه اعلام‌های رسانه‌ای آنها می‌توانستند به حق و حقوقشان برسند. برخی هم سیاه‌بازی می‌کردند و مقابل تماشاگران می‌گفتند فحش ندهید و همه چیز درست می‌شود، یعنی ما برمی‌گردیم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها