شبنم مقدمی که قرار است مقابل دوربین سریال «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی قرار گیرد، در گفت‌وگویی درباره‌ی علت حضور خود در شبکه نمایش خانگی که برای اولین بار اتفاق می‌افتد، گفت: مجموعه «شاهگوش» به صورت جدی پیشقدم کارهای این چنینی بود و از آنجا که سریال‌های شبکه نمایش خانگی بازخورد خوبی داشتند، وارد این شبکه شدم.
کد خبر: ۷۱۷۲۴۹
پیشنهاد شبنم مقدمی درباره ماهواره

وی افزود: من، آقای تبریزی را خیلی دوست دارم، قبلا هم با ایشان کار کردم و دلم می خواست این همکاری باز هم اتفاق بیافتد. الان نیز ایشان مشغول مجموعه «ابله» هستند و من هم به گروه ایشان پیوستم.

پیشنهاد یک بازیگر برای ریزش بینندگان ماهواره

این بازیگر در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا شبکه نمایش خانگی را می‌توان رقیب تلویزیون دانست؟ گفت: من قائل به این نیستم که شبکه نمایش خانگی رقیب تلویزیون است؛ هر رسانه‌ای کار خودش را می‌کند و مخاطب خودش را نیز دارد ولی حتی اگر رقیب هم باشند نیز خوب است.

وی افزود: چون ممکن است این رقابت باعث شود که سطح کیفی هر دو رسانه یعنی هم تلویزیون و هم رسانه‌های تصویری بالا رود و هر کدام تلاش کنند که جهت جذب مخاطب بیشتر اثر با کیفیت‌تری تولید کنند.

مقدمی اظهار کرد: کیفیت بیشتر آثار نیز باعث می‌شود که ریزش مخاطب ماهواره‌ای داشته باشیم؛ البته همه رسانه‌ها باید با هم به یک رفاقت برسند تا به یک رقابت.

این بازیگر در پایان ضمن بیان اینکه کار جدیدی برای تلویزیون ندارد، گفت: برای فردی مثل من که کم کار هستم بازی در دو سریال که در یک زمان هم پخش شد زیاد بود، ترجیح می‌دهم فعلا مدتی استراحت کنم. (ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها