هشت سرباز صهیونیست تلاش می کنند یک کودک هشت ساله فلسطینی را بدون دلیل بازداشت کنند و موفقیت چند زن فلسطینی برای رهایی این کودک بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.
کد خبر: ۷۱۶۹۳۳
8 صهیونیست مسلح  و یک کودک فلسطینی

نظامیان صهیونیست به همراه دو خودرو ارتشی تلاش می کنند تا کودک هشت ساله را به زور به همراه خود ببرند اما چند زن فلسطینی اقدام آنها می شوند.

یکی از این زنان فلسطینی خطاب به نظامیان صهیونیست می گوید: دستتان فلج شود، چطور یک کودک را می زنید؟ آیا این کودک جنایتکار است یا خطری برای شما که مجهز به سلاح هستید، دارد؟

سپس زنان در پاسخ به سوال یکی از نظامیان صهیونیست درباره خانواده این کودک می گویند که این پسر، پسر همه آنان است و ما مادر او هستیم.

یکی از سربازان صهیونیست تلاش می کند تا این کودک فلسطینی را به حمل چاقو و حمله به یکی از نظامیان متهم کند، اما یکی از زنان در پاسخ به او می گوید که شما مجهز به سلاح هستید و از یک کودک می ترسید و دروغ هم می گویید؟ سلاح این کودک کجاست، این کودک چاقویی ندارد.

پس از آن، یکی از نظامیان صهیونیست می گوید که این کودک آن ها را با سنگ زده است ولی طولی نمی کشد که دروغ بودن این ادعا نیز ثابت می شود.

منبع: شبکه العالم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها