جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که قرار بود امروز در مراسم تودیع خود با بازیکنان تیم سپاهان شرکت کند، از حضور در این مراسم خودداری کرد.
کد خبر: ۷۱۶۴۵۹
غیبت کرانچار در مراسم تودیع

مراسم تودیع زلاتکو کرانچار، سرمربی سه فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان صبح امروز با تاخیر نزدیک به 30 دقیقه‌ای در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

این برنامه که در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس حرفه‌ای فوتبال با تدریس مدرسان ایتالیا، مدیر فنی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایتالیا و مربیان لیگ سری آ برگزار شد، با غیبت سرمربی پیشین طلایی‌پوشان به نوعی برنامه‌های باشگاه اصفهانی را به هم ریخت.

مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل سپاهان، حسین کفعمی، عضو هیات مدیره، تابش، قائم مقام باشگاه و مربیان تیم اصفهانی در کنار بازیکنانی چون محرم نویدکیا، حمودی، خلعتبری و سایر بازیکنان سپاهان در این مراسم حضور داشتند اما کرانچار در مراسم حضور نداشت.

زلاتکو کرانچار که قرار بود در این مراسم حضور داشته باشد، بدون اطلاع مسئولان باشگاه سپاهان در برنامه حضور پیدا نکرد و به جای وی، چلنگر مترجمش حضور پیدا کرد و اعلام شد به عنوان نماینده سرمربی پیشین در این مراسم حضور پیدا کرده است که این مساله تعجب خبرنگاران را به دنبال داشت.

نکته جالب اینکه چلنگر، مترجم کرانچار اعلام کرد که وی از حضور در این برنامه اطلاع داشته و مدیرعامل باشگاه شب گذشته از وی دعوت به عمل آورده اما به یک باره سفری به تهران برای وی پیش آمده است!

محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان که ارتباط خاص وی با کرانچار همواره سوژه رسانه‌های گروهی بوده و گفته می‌شود از جدایی وی بیش از سایر بازیکنان ناراحت شده، امروز در مراسم حالت خاصی داشت و خبرنگاران این حالت وی را به عصبانیت شبیه می‌‌دانستند. وی چندین بار مکان خود را تغییر داد و در نهایت زودتر از سایر بازیکنان، مراسم را ترک کرد.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها