هدایتی در اروپا تیم داری می کند

علی دایی سرمربی ختافه اسپانیا؟!

عزل دایی از سرمربیگری پرسپولیس با یک سوال همراه بود.تکلیف قرارداد سنگین وی چه می شود؟
کد خبر: ۷۱۶۴۵۵
جزییات توافق مالی دایی با پرسپولیس

سیاسی طی روزهای اخیر از توافق با نماینده دایی در کلیات این موضوع خبر داده ولی اینکه کلیات مورد بحث شامل چه مسایلی است را مطرح نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دایی که تا پایان لیگ پانزدهم با پرسپولیس قرار داشت و باید طبق قرارداد بالغ بر 5 و نیم میلیارد تومان به او پرداخت می شد و مالیات آن نیز بر عهده باشگاه بود، بر خلاف تصورات اصلا سراغ قرارداد فصل بعد نرفته است. در صورتجلسه ای که نماینده وی با باشگاه پرسپولیس تنظیم کرده ، مقرر گردیده مطالبات فصل قبل او و نصف قرارداد این فصل (یک میلیارد و 50 میلیون ) توسط باشگاه به دایی پرداخت گردد. این همان کلیاتی است که از آن سخن به میان آمده و قرار است در جلسه دیگری نحوه پرداخت این وجه که با احتساب مطالبات فصل گذشته یک میلیارد و600 میلیون است مشخص شود. پرداخت مالیات این مبلغ هم بر عهده دایی است. کادر فنی علی دایی هم همین توافق را انجام داده اند.

نماینده دایی در این نشست مراتب گلایه شهریار از رفتارهای هیات مدیره را مطرح و سنگ اندازی ها را از دلایل مشکلات تیم دانسته است. او گفته است: علی آقا اعلام کرده من در توافق مالی طبق خواسته خودتان عمل میکنم اما سعی کنید در پرداخت مطالبات تیم تاخیر ایجاد نشود تا تاثیر آن را در روند کار ببینید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها