دو پسر جوان که به دلیل حسادت دوست خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس لب به اعتراف گشودند.
کد خبر: ۷۱۶۱۳۷
اعتراف دو جوان به قتل دوست قدیمی


22 مرداد ماه امسال مردی با مراجع به کلانتری 122 دربند به ماموران اعلام کرد برادرم به نام کامران 31 ساله 5 مرداد امسال برای دیدن دوستانش از خانه مان در زعفرانیه خارج و دیگر بازنگشت. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور مرجع قضایی پرونده در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت کارآگاهان در نخستین گام مشخصات خودرو پژو 207 کامران را در سیستم پلیس ثبت کردند که در کمتر از 24 ساعت خودرو بدون صاحب در شهرستان ساوه کشف شد. این در حالی بود که لاستیکهای خودرو از سوی سارقان سرقت شده بود. از سوی دیگر مشخص شد جسد مقتول 16 مرداد در شهرستان آبسرد دماوند در یک ساختمان نیمه کاره کشف شده است.

کارآگاهان در بررسی های خود متوجه شدند روز حادثه مقتول برای ملاقات با دو تن از دوستانش به نامهای سینا 26 ساله و سهراب 22 ساله از خانه خارج شده بود که بلافاصله سینا و سهراب دستگیر شده و برای تحقیقات به اداره دهم پلس آگاهی منتقل شدند. دو پسر جوان در ابتدا خود را بیگناه معرفی می کردند اما در ادامه لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از قتل کامران را حسادت به وضعیت مالی مقتول و خانواده اش عنوان کردند.

متهمان در اعترافات خود به کارآگاهان عنوان کردند کامران از دوستان صمیمی ما بود اما به دلیل اینکه وضع مالی خوبی داشت و همیشه ماشین خوب سوار می شد ما به او حسادت می کردیم و به همین خاطر تصمیم به انتقام جویی و سرقت پژو 207 گرفتیم. سهراب در خصوص شب جنایت اظهار داشت: عصر 15 مرداد با کامران در یک پیتزافروشی در ولنجک قرار ملاقات گذاشتیم تا ساعت 10 شب در خیابانهای تهران پرسه می زدیم تا اینکه بر اساس نقشه به باغ یکی از بستگانم که از قبل کلید آنجا را به امانت گرفته بودم، رفتیم. در مقابل در ورود باغ و در حالی که من در صندلی شاگرد نشسته بودم بدون هیچ بهانه ای با کامران درگیر شدم و با کلت کمری که از قبل به مبلغ 2 میلیون تومان خریداری کرده بودم سه تیر به سر کامران شلیک کردم بعد هم با چاقو چند ضربه به او وارد کرده و جسدش را از ماشین به بیرون پرت کردم.

وی در باره نقش سینا در این جنایت نیز گفت: در زمان درگیری سینا سر کوچه نگهبانی می داد و زمانی که کامران را از ماشین به بیرون پرتاب کردم با تهدید از سینا خواستم چند ضربه چاقو به کامران بزند. پس از قتل خودرو را به شهرستان نوبران در حوالی ساوه برده و آنجا رها کردیم.

با اعتراف متهمان در خصوص مخفی کردن سلاح کمری در داخل خودرو متعلق به سینا، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت و علاوه بر یک قبضه اسلحه کمری مبلغ 10 هزار دلار نیز کشف شد.

متهمان در بازجویی ها مدعی شدند 10 هزار دلار را از یکی از دوستانشان سرقت کرده اند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر داد: با توجه به اعتراف متهمان به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفتند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها