دستبرد سارق حرفه‌ای به مهمان‌های عروسی

دوربین مدار بسته، دست دزد را رو کرد+ عکس

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق حرفه ای با سابقه 50 فقره پرونده مطروحه در محاکم قضایی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۴۶۸۶
حرفه‌ای ترین سارق طلا و جواهر دستگیر شد

سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی گلستان گفت: در روزهای گذشته چندین فقره سرقت با موضوع و روش مشابه به صورتی که اثری از سرقت را بجای نگذاشت و به مرور زمان صاحبان خانه متوجه انجام سرقت می شدند در پلیس آگاهی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به آنکه سارقان بسیار حرفه‌ای بوده و خانواده ها بعد از مدتها متوجه انجام سرقت و مفقود شدن اشیاء قیمتی همانند پول و طلا می شدند این امر باعث ایجاد اختلاف خانوادگی و مشکلات دیگر مانند طلاق می شد.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: به همین منظور تیمی ویژه از کارآگاهان با تجربه و حرفه ای بررسی موضوع و تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی را آغاز کردند و در نهایت کار آگاهان با بررسی شواهد و انجام تحقیقات از سارقان احتمالی، به این نتیجه رسیدند که تمامی سرقت ها توسط فردی غیر از اعضاء خانواده مالباختگان به وقوع پیوسته است.

سردار میرفیضی افزود: همزمان نیز تحقیقات گسترده ای در صنف طلافروشی به صورت نامحسوس برای شناسایی مالخر احتمالی و یا فروش غیر مجاز طلاهای سرقتی انجام شد که در نهایت یکی از طلافروشان موضوع خرید چند قطعه طلای سرقتی را به پلیس آگاهی اعلام کرد.

وی افزود: در پی بررسی های تکمیلی، سارق 37 ساله ساکن گرگان مورد شناسایی قرار گرفت و پس از شناسایی فرد و با توجه به آنکه این سارق حرفه ای بوده و ممکن بود پس از دستگیری به راحتی بزه های انتسابی را قبول نکرده و به جرم خود اعتراف نکند، با انجام فعالیت اطلاعاتی ویژه در هنگام فروش طلاهای سرقتی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار میر فیضی گفت: با دستگیری این سارق 37 ساله ، طلاهای سرقتی که توسط این سارق به طلا فروشی های مختلف فروخته بود جمع آوری و به مشاهده مالباختگان رسانده و توسط آنها نیز شناسایی شد.

وی افزود: در نهایت متهم پس از مشاهده مدارک محکم پلیس و با توجه به آنکه در هنگام فروش طلا های سرقتی دستگیر شده بود لب به اعتراف گشود و پرده از 50 فقره سرقت برداشت.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم با تشکیل پرونده و مستندات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها