این نشریات حیثیت خبرنگاران را لکه‌دار می‌کنند

گلایه تند یک بازیگر زن از نشریات زرد

شبنم مقدمی که به تازگی درگیر اخبار نادرست نشریات بوده است، معتقد است که نشریات زرد ریشه ندارند و نمی‌توان از آنها شکایت کرد.
کد خبر: ۷۱۴۶۰۷
گلایه تند یک بازیگر زن از نشریات زرد

بازیگر سریال‌های «هفت سنگ» و «مدینه» نسبت به وجود نشریات زرد اظهار تاسف کرد و گفت: آزاردهنده‌ترین چیز این است که بدون اینکه اطلاع داشته باشیم و یا با ما هماهنگ شده باشد تصویر یا گفتاری از خود را روی جلد مجله‌های سطح پایینِ چیپِ بی‌ارزش می‌بینیم که اصلا روحمان هم از آن خبر ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی هم دستمان به هیچ جا بند نیست و نمی‌توانیم از آنها شکایت کنیم؛ چون ریشه‌ای ندارند و معلوم نیست به کجا بند هستند.

این بازیگر تاکید کرد: ناراحت‌کننده است وقتی اخباری راجع به وضعیت خانوادگی من منتشر می‌شود که روحم بی‌خبر است.

مقدمی یادآور شد: در نشریه‌ای نوشته بودند که پارسا قراخانلو که نقش پسر کوچک من در «هفت سنگ» را بازی می‌کرد، فرزند خود من است، یا راجع به مهدی سلطانی چیزهای دیگری نوشته بودند؛ اینها اعتماد ما را نسبت به مطبوعات از بین می‌برند، برای همین وقتی یک خبرنگار متعهد با من تماس می‌گیرد یا جلوی من را می‌گیرد که با من مصاحبه کند با تردید به او نگاه می‌کنم.

/Media/Image/1392/10/26/635254651373778172.jpg

او اظهار کرد: متاسفانه نشریات زرد حیثیت رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد را نیز لکه‌دار می‌کنند.

مقدمی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا عذرخواهی صرف نشریات زرد پس از انتشار اخبار نادرست اعتماد از دست رفته را بازمی‌گرداند؟ عنوان کرد: وقتی رسانه‌ای به واسطه اخبار و گفته‌های نقل قولی نادرست، من و کارگردانی را مقابل هم قرار داده است، عذرخواهی به چه دردی می‌خورد. حداقل برای افرادی مثل من که در زندگی‌شان به دنبال هیچ حاشیه‌ای نیستند، این اتفاقات خیلی بد است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها