در گفت و گو با فیبا مطرح شد

بازگشت ارسلان کاظمی به NBA

جام جم ورزشی: ارسلان کاظمی که هم اکنون به همراه تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های جام جهانی بسکتبال اسپانیا حضور دارد به NBA برمی گردد.
کد خبر: ۷۱۲۸۲۵
بازگشت ارسلان کاظمی به NBA

به گزارش جام جم ورزشی ، ارسلان کاظمی فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال ایران برای ماموریتی ویژه به جام جهانی بسکتبال آمده است، این را سایت رسمی فیبا(فدراسیون جهانی بسکتبال) در گزارش خود آورده است. کاظمی 23 ساله اولین بازیکنی در تاریخ بسکتبال ایران است که از طریق یارکشی به لیگ حرفه ای آمریکا راه یافته است. این فوروارد دو متر و یک سانتی ابتدا به واشینگتن ویزارد رفت و سپس از فیلادلفیا سردر آورد.

ارسلان در گفت و گو با سایت فیبا می گوید: «در گرانادا نه فقط مقابل بازیکنان خوب که مقابل برترین بازیکنان بازی می کنیم. بسیاری از آنها میلیونر هستند مثل بازیکنانی که در دیدار برزیل و اسپانیا دیدیم.»

این بسکتبالیست ایرانی در ادامه گفت و گو با فیبا اظهار داشت: من هنوز با فیلادلفیا قرارداد دارم و اعتقادم بر این است که هر وقت زمان مناسب از راه رسید به این تیم برمی گردم. (ارسلان اکنون در لیگ ایران و در تیم پتروشیمی بندرامام عضویت دارد).

کاظمی با فیزیکی و قدرتی توصیف کردن لیگ بسکتبال ایران یادآور شد: من هنوز در آمریکا زندگی می کنم، البته بهتر است بگویم مدام در حال رفت و آمد بین ایران و آمریکا هستم. زمانی که در آمریکا به کالج می رفتم یک یا دو ماه تعطیلات در ایران داشتم.

فوروارد قدرتی ایران درباره جام جهانی 2014 بسکتبال می گوید:«جام جهانی 2014 تجربه ای عالی است. از تیم های دیگر چیزهای زیادی یاد می گیرم. از اینکه جز 24 تیم حاضر در این رقابت ها هستیم احساس خوبی دارم. ما در استادیومی فوق العاده با حضور هوادارانی فوق العاده بازی می کنیم.

کاظمی از تیم مورد علاقه اش هم می گوید: من طرفدار اسپانیا هستم. اسپانیا تیم بزرگی است که بازیکنان خوبی هم دارد.

این بازیکن ملی پوش ایرانی خاطر نشان می کند: ما با تیم های بزرگی در این تورنمنت بازی کردیم و شانس زیادی هم نداشتیم. اگر در گروهی آسان تر بودیم شاید همه چیز فرق می کرد. ما در مقابل برزیل ، اسپانیا و صربستان شانس زیادی نداشتیم هر چند خوب بازی کردیم. ما امروز مقابل مصر بازی داریم و نهایت تلاش خود را می کنیم تا برنده شویم. بازی آخر هم مقابل فرانسه است. ما باید آنها را هم ببریم که البته کار بسیار سختی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها