مجموعه عکس‌های چالش «به احترام مادران سرزمینم»

بازیگران ایرانی و مادرانشان در یک چالش جدید/ تصاویر

مجری برنامه «دیده شو» یا ریختن سطل آب یخ روی خود و به چالش طلبیدن مهمان این برنامه، چالش «سطل آب یخ» را به تلویزیون نیز وارد کرد.
کد خبر: ۷۱۰۲۵۴
اجرای چالش سطل آب در برنامه زنده تلویزیون
بیماری ای.ال.اس Amyotrotro Lateraal Sclerose یک بیماری عصبی است که منجر به ناتوانی سامانه عضلانی فرد بیمار می‎شود تا آنجا که با روند رو به پیشرفت خود منجر به مرگ فرد می‎شود. اکنون جنبشی در جهان به راه افتاده که به «سطل آب یخ» معروف است و اشخاص شهیر با خالی کردن آب یخ بر روی خود، نفرات جدیدی را به چالش می‎طلبند.

چالش سطل آب یخ به تازگی در میان چهره‌های ورزشی و هنری ایران هم رواج پیدا کرده است است. در این چالش هنرمندان سطل آب یخ را روی خود خالی می‌کنند و نفرات بعدی را به چالش می‌کشند که این کار به نوعی برای کمک و خیریه انجام می‌شود.

روز گذشته دوشنبه سوم شهریور ماه در برنامه «دیده شو» چالش سطل آب به برنامه زنده تلویزیونی کشیده شد و کیوان ساکت اف مجری برنامه نه تنها سطل آب یخ را بر سر خود ریخت بلکه مجید واشقانی مهمان برنامه را نیز جهت انجام چالش آب یخ دعوت کرد. بعد از این مجید واشقانی نیز سطل آب یخ را روی سر خود خالی کرد.

برنامه «دیده شو» کاری از گروه نوجوان شبکه دو است که از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 18:25 به مدت 40 دقیقه به طور زنده روی آنتن می‌رود. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ط-ق
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
۰
۰
عزیزان آیا وقتش نرسیده كه اول كمی فكركنیدبعدعملی را مرتكب شوید آن هم در برنامه زنده ی تلویزیونی
چرا كوركورانه اعمالی از بعضی ها سرمی زنه كه نه تنها سودی نداره بلكه به عنوان یك الگوی غلط هم مطرح می شه .
من به نوبه ی خودم از مدیر شبكه دو خواستار رسیدگی به عمل مجری برنامه هستم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها