نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، حملات عصبی مداوم در خانم‌ها موجب تغییر ساختار مغزی می‌شود و می‌تواند بدن آن‌ها را با مشکلات زیادی روبرو کند؛ از این رو این دسته افراد اگر سابقه سردرد‌های شدید قبل از ۴۰ سالگی دارند باید حتما به پزشک مراجعه کنند و تحت درمان قرار بگیرند.
کد خبر: ۷۱۰۱۹۸

جام‌‌جم‌سرا: خانم‌ها پس از ۴۰ سالگی معمولا اضافه وزن پیدا می‌کنند و علایم پوکی استخوان به مرور ظاهر می‌شود. در افراد مبتلا به میگرن اوضاع بد‌تر است چراکه سردرد‌های مزاحم نیز افزایش پیدا می‌کنند.


به نقل از باشگاه خبرنگاران، پژوهش‌های اخیر محققان دانشگاه در آمریکا نشان می‌دهد که سردرد‌های میگرنی بعد از ۴۰ سالگی۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و اکثر بانوان مبتلا به میگرن ادعا می‌کنند که شدت و میزان سردرد‌ها در در دوران پیش از ۴۰ سالگی و بعد از آن افزایش پیدا می‌کند. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که این گفته صحت دارد و میزان افزایش بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، مصرف مواد غذایی حاوی آهن نقش زیادی در پیشگیری از سردرد‌های میگرنی در زنان دارد و با تغذیه سالم و ورزش می‌توانند از آسیب به مغز خود جلوگیری کنند.

نتایج این مطالعه همچنین نشان می‌دهد خانم‌ها باید بدانند حملات عصبی مداوم موجب تغییر ساختار مغزی می‌شود و می‌تواند بدن را با مشکلات زیادی روبرو کند از این رو اگر سابقه سردرد‌های شدید قبل از ۴۰ سالگی را دارید باید حتما به پزشک مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها