«فرید فری» با شلیک پلیس هوشیار شد

خودزنی شرور نیمه عریان در ملاءعام

پسر شروری که به حالت نیمه عریان اقدام به شکستن شیشه‌ مغازه‌ها و خودزنی می‌کرد، توسط ماموران طی تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۹۸۸۵
خودزنی شرور نیمه عریان در ملاءعام

ساعت 20 شب گذشته ماموران کلانتری 116 مولوی از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس تهران بزرگ از تخریب شیشه چندین مغازه در خیابان هرندی مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع راهی محل شدند.

ماموران پس از استقرار در محل مشاهده کردند فردی به نام «فرید فری» مستانه به صورت نیمه عریان اقدام به عربده کشی و تخریب شیشه‌های مغازه‌های شهروندان می‌کند و با شیشه‌های شکسته به سر و صورت خود می‌زند که ماموران با دیدن این وضعیت وارد عمل شده و اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند.

متهم پس از شلیک پلیس هوشیار شد و توسط یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شود که سریعا تمامی واحد های گشتی منطقه به صورت آماده باش قرار می‌گیرند و طرح مهار به اجرا گذاشته می‌شود.

در ادامه ماموران با بهره گیری از منابع اطلاعاتی خود، متهم را در یکی از پارک‌های منطقه ردیابی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات به کلانتری منتقل می‌کنند.

سرهنگ صیف الله نوایی، رییس کلانتری 116 مولوی با اعلام این خبر، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته از متهم مشخص می‌شود، وی سوابق متعدد شرارت و شرب و خمر در ملاء عام دارد که پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یك همشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
واقعاً جای تاسف داره ك مدت محدودی در زندان میمونن این گونه انسانها نباید آزدانه بگردن.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
اینهمه بوق كرنا كردن برای چی بگیر وآزاد كن :؟ چرا تخم مرغ دزد زندان حبس و.....ولی شترمرغ دزد آزاد روز به روز فربه ترمی شوند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها