دایی و خواهرزاده سارق دستگیر شدند

سرقت از میوه فروشی های سیار

با تلاش ماموران کلانتری 20 شهرک پرواز سارق سابقه داری که با همدستی دایی اش از میوه فروشی ها سرقت می کرد به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۷۶۵۰
سرقت از میوه فروشی های سیار

سرهنگ فرهنگ نوروزی فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز گفت: در پی وقوع سرقت از میوه فروشی های سیار واقع در پل پیشقدم تبریز که برابر ادعای مالباختگان که مدعی شدند تا به حال چندین فقره سرقت از محل میوه فروشی ها به وقوع پیوسته و تعدادی اموال از جمله موتور برق، ترازوی دیجیتال و غیره مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: ماموران کلانتری با همکاری شاکیان، سارق محل فوق را به هویت معلوم اهل و ساکن گورخانه مورد شناسایی قرار داده که نامبرده در محل دستگیر که در حین دستگیری مقداری مواد مخدر از نوع هروئین از وی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز گفت: در تحقیقات تخصصی سارق به سرقت اعتراف و اعلام کرد که با همدستی «دایی ام» اقدام به سرقت می کردیم.

سرهنگ نوروزی افزود: بررسی های پلیس نشان می دهد اکثر سرقت های صورت گرفته از محل کسب توسط سارقان بدلیل سهل انگاری و بی اهمیت بودن متصدیان مربوطه در بالا بردن ایمنی محل کسب خود است لذا در مراقبت از محل کسب در نظر گرفتن جوانب احتیاط و رعایت دقیق نکات هشداری می تواند در پیشگیری از وقوع سرقت بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت نیز می باشد که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل همراه با متهم به مقامات قضایی معرفی گردید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها