سریال‌های پرده‌نشین و سال‌های ابری در دهه دوم محرم پخش می‌شود

پرده‌نشینی در سال‌های ابری دهه دوم محرم

نقش جدید بازیگر پرکار در «پرده نشین»؛

مهران رجبی مدیر حوزه علمیه می‌شود

مهران رجبی که به تازگی بازی در سریال «دردسر‌های عظیم» را به پایان رسانده با چند پروژه سینمایی و تلویزیونی به عرصه تصویر باز می‌گردد.
کد خبر: ۷۰۷۶۰۶
مهران رجبی مدیر حوزه علمیه می‌شود

رجبی درباره آخرین فعالیت خود می‌گوید: «به تازگی بازی در سریال برزو نیک‌نژاد با نام «دردسرهای عظیم» را به پایان رسانده‌ام که در این سریال نقش یک کارخانه‌دار را دارم که در تولید کفش فعالیت می‌کند. او در ادامه راه، ورشکسته می‌شود و اتفاقات عجیب و جذابی برایش رخ می‌دهد. این سریال یک کار طنز است که امیدوارم مخاطبان با این سریال ارتباط برقرار کنند.»
رجبی در مورد بازی در سریال «پرده‌نشین»، پروژه دیگری که در آن ایفای نقش می‌کند، گفت: «چند وقتی است که در پروژه «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی همکاری می‌کنم که فضایی حوزوی دارد. من در این سریال نقش مدیر حوزه علمیه را ایفا می‌کنم که قرار است در ایام ماه محرم و صفر از شبکه اول سیما روی آنتن برود.»
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQtOmZXGQtpuZmwaPsr773v-EByufR8E3vo_gC-vCocDP_CivKB
رجبی در میان حرف‌هایش از حضور غیرحرفه‌ای بازیگران سینما و تلویزیون گلایه می‌کند و درباره ورود غلط برخی از آن‌ها به این عرصه می‌گوید: «چند وقتی است یکسری بازیگر با روابط و پول وارد این حرفه می‌شوند که در ادامه می‌بینیم چون از راه درست و علمی وارد این حرفه نشدند، به زودی محو می‌شوند. این نکته که بازیگری و خوانندگی در کشور محبوبیت دارد و جوانان به هر قیمتی که هست می‌خواهند وارد این عرصه شوند، به نظرم آفت بزرگی محسوب می‌شود و من هم تجربه‌های خوبی در این‌باره ندارم. کاش کسی به حال این موضوع فکری کند و چاره‌ای بیاندیشد.»
رجبی در مورد فعالیت‌های اخیر سینمایی‌اش گفت: «فیلم «تابو» ساخته خسرو معصومی را در جشنواره امسال دارم. از طرفی چند پیشنهاد خوب سینمایی هم دارم که به دلیل بازی در سریال، آن‌ها را رد کردم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها