مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

از شکایت کشی تا فرمول حمله به علی دایی!+تصاویر

جام جم ورزشی: مدیرعامل پیشین پرسپولیس تاکید دارد که قراردادی 1 میلیارد و 400 میلیون تومانی با دایی بسته و قرار بوده هر سال 20 درصد به این مبلغ اضافه شود.
کد خبر: ۷۰۶۰۱۴
رویانیان: قرارداد من با دایی 1 میلیارد و 400 میلیون بود

داستان دستمزد علی دایی این روزها و به ویژه با نتایج و عملکرد نه چندا قابل دفاع پرسپولیس، به بحث روز فوتبال ایران تبدیل شده است. دایی با حقوق 2.1 میلیاردی برای یک سال، گرانترین مربی فوتبال ایران به شمار می رود و مدیریت فعلی پرسپولیس این رقم را حاصل قرارداد رویانیان با سرمربی فعلی سرخپوشان می داند. مدیرعامل قبلی پرسپولیس اما این موضوع را نمی پذیرد.

محمد رویانیان امروز در این ارتباط با خبرآنلاین گفته است: « راستش قرارداد من با علی آقای دایی برای یک سال یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود که تمام پول قراردادش را هم در همان زمان به او داده بودم. البته یک پاداش در صورت کسب سهمیه آسیایی هم داشت که برای سال اول بیشتر از 1 میلیارد و 700 میلیون نمی شد. قرار ما با دایی این بود که خودش پول مالیاتش را بپردازد پس قراردادش به بالای دو میلیارد نمی رسید.»

مدیرعامل پیشین پرسپولیس تاکید دارد که قراردادی 1 میلیارد و 400 میلیون تومانی با دایی بسته و قرار بوده هر سال 20 درصد به این مبلغ اضافه شود: «ما قراردادمان 3 ساله بود اما در پایان هر سال امکان مذاکره برای تمدیدش را داشتیم. می توانستند این قرارداد را تمدید نکنند. اگر خودشان تمدید کردند که باید خودشان هم پاسخگو باشند. قرارداد من با دایی 3 ساله بود. یکسری آپشن داشت و سالی 20 درصد روی رقم پایه قرارداد می رفت. من هیچ شرط فسخی هم در قرارداد نگذاشتم. انچه من بسته بودم به هیچ وجه 2 میلیارد نمی شد، مالیات هم بر عهده خود دایی بود».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
۰
۰
تروخدا تصویر قراردادش رو منتشركنین تاببینیم كی دروغ میگه؟! آخه كسی كه حداقل اطلاعات ورزشی رونداشته آوردن واین آقا برااینكه هوادارهای قرمز روخوشحال كنه به هركی كه ادعای فوتبال داشته حدود1میلیاردداده.مگه با نصف بازیكنهای پرسپولیس قراردادهای حدودیك میلیاردی نبسته؟! توهمشون هم مالیات بازیكنها برعهده باشگاه قرارداده شده.حساب علی دایی كه دیگه معلومه.این آقا تومجلس ختم وعروسی هم كه میره دوتا وكیلش پشت سرشن وای به روزی كه قرارباشه بره جایی قراردادببنده.من مطوئن هستم كه رویانیان داره خلاف واقع حرف میزنه چون علی دایی تااون تاریخ كه با رویانیان قرارتنظیم قراردادروداشته ،حداقل 30الی 40تاقراردادفوتبالی (بازیكن یا مربی) بسته بوده ولی آقای رویانیان چی؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها