چهار سارق حرفه ای که با راه اندازی باند «مجتبی عقاب» اقدام به سرقت موتورسیکلت های گران قیمت می کردند، توسط ماموران قرار گاه مبارزه با سرقت دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۱۹۵۸
باند «مجتبی عقاب» متلاشی شد

سرهنگ محمدرضا اکبری رییس پلیس آگاهی استان گلستان ضمن اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و تشدید فعالیت‌ها در جهت دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف اموال مسروقه، گفت: در پی وقوع سرقت مکرر موتورسیکلت از داخل حیاط منازل و مجتمع مسکونی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه و کنترل سارقان سابقه دار ماموران موفق شدند فردی به نام «مجتبی» معروف به «عقاب» و اعضای باند وی را که چندین مرحله به اتهام سرقت روانه زندان شده بودند را شناسایی و مخفیگاه آنان را تحت کنترل قرار دهند.

سرهنگ اکبری گفت: پلیس در موقعیتی مناسب سارقان حرفه ای را در حین خروج از مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به 20 فقره سرقت موتورسیکلت در چند هفته گذشته اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در ادامه بازجویی ها به چهار فقره سرقت داخل خودرو و دو فقره سرقت احشام اعتراف کردند، افزود: در این رابطه نیز ماموران توانستند مالخر اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به اینکه تلاش ها برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند و کشف موتورسیکلت های مسروقه ادامه دارد، افزود: متهمان پس از اعتراف به سرقت و بازسازی صحنه جرم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها