تهیه کننده سریال «مدینه» گفت: گروه تولید و تصویربرداری پس از حدود سه ماه کار مداوم برای پروژه ای که از لوکیشنهای متعددی هم برخوردار بود،چهارشنبه شب گذشته کار ضبط تصاویر را به پایان بردند و در آخرین سکانسها به ضرورت قصه ،تقریبا همه بازیگران جلوی دوربین رفتند.
کد خبر: ۶۹۹۶۰۱
پایان تصویربرداری «مدینه» پس از سه ماه کار مداوم

خوشبختانه تصویربرداری کار چند روزی زودتر از پیش بینی ها به پایان رسید تا گروه تا آخرین روز ماه مبارک رمضان درگیر پروژه و دغدغه دیر رسیدن به آنتن نباشند و فینال در کمال آرامش ضبط شود.

زینب تقوایی توضیح داد: «مدینه» خوشبختانه در نطرسنجی هایی که در فضای مجازی صورت گرفته تا به حال رتبه اول را داشته و مردم هم با توجه به اظهارنظرهایی که از دور و نزدیک می شنویم، از کار رضایت داشته اند که امیدواریم تا روز آخر همین طور باقی بماند.هدف ما هم در وهله نخست همین راضی بودن مخاطبان بود،چرا که برای انتقال مفاهیم در هر اثر هنری ابتدا باید مخاطب را جذب کرد و سپس در لایه های زیرین به طرح مباحث مورد نظر اعم از اجتماعی و هنری پرداخت.

تهیه کننده سریال مناسبتی «دودکش» که ماه رمضان سال گذشته روی آنتن شبکه یک بود، اظهار داشت: «مدینه» یک درام اجتماعی نیشدار و آگاهی دهنده است که ماه رمضان بستر مناسبی برای ارائه آن بود و خوشبختانه این مهم میسر شد.مضمون این سریال که در نقدهای محتوایی منتقدان طی هفته های اخیر به آن پرداخته شد،اهمیت بنیان خانواده در جامعه و تقبیح رباخواری بود،اما ما در پیش زمینه به تناسب ظرفیتهای فیلمنامه به مسائل مختلف مبتلابه اجتماع و مردم از جمله اعتیاد،ثروت اندوزی،زوجهای جوان،شغل،نان و روزی حلال،عزت نفس،شهر نشینی و ... نیز تا جایی که مجال بود پرداختیم تا صرفا اثری قصه گو را تحویل نداده باشیم. در واقع می خواستیم در ورای این داستانها، گامی هم در راستای اصلاح و پیشبرد اخلاقگرایی و انسانیت مداری در جامعه برداریم.حال اینکه چند درصد از چنین اهدافی محقق شده امری است که باید در بررسی ها و آسیب شناسی ها به آن پرداخته شود.

تقوایی افزود: من چه به عنوان یک تهیه کننده زن و چه در مقام یک ناظر از بیرون به اثر، کاراکتر مدینه را الگوی مناسب و درستی برای یک زن ایرانی دیدم که با وجود کاستیها و مشکلات از پای نمی نشیند و شاید در لحظاتی به بن بست بخورد و یا خسته شود،اما برای رسیدن به اهداف و خواسته های معقولش مدام در تلاش و مبارزه است و ناامیدی در او راهی ندارد.ما این قضیه را در فینال هم لحاظ کردیم و به نظرم تزریق امید و انگیزه و روحیه بخشی به مردم می تواند به نشاط هرچه بیشتر جامعه کمک کند که مدینه هم همین ایده را دنبال می کند. این مسئله را هم شما در شبهای آینده و با پخش قسمتهای باقیمانده خواهید دید.

او در پایان با ابراز رضایت از جریان بی حاشیه و برنامه ریزی شده تولید سریال مدینه گفت:خوشبختانه به شکر خدا کار با سعی و پشتکار گروه به خوبی جمع و جور شد و به دقیقه های آخر و اضطراب عقب ماندن از آنتن نرسید و من به همین خاطر از عوامل جلو و پشت دوربین تشکر می کنم.ضمن اینکه اگر همراهی و همکاری حرفه ای مدیران شبکه نبود،قطعا دچار مشکلاتی می شدیم.در کل معتقدم ماحصل کار و آنچه روی آنتن می رود باید اثری باکیفیت باشد و هیچگاه نباید بیننده را شریک معضلات تولید کنیم و او محق است که بدون توجه به حاشیه های رنگارنگ ساخت و مسائل جاری در پشت دوربین،شاهد یک فیلم یا سریال جذاب باشد. (روابط عمومی شبکه یک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها