دو مرد که در پی اختلاف بر سر خرید و فروش ملک اقدام به تیراندازی و مجروح کردن پنج نفر در مراسم افطاری کرده بودند، تحت تعقیب پلیس مشهد قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۹۸۲۸۱
شلیک به مهمانان در مراسم افطاری

به گزارش جام‌جم، شامگاه بیست و هشتم تیر امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان مشهد تماس گرفت و از درگیری مسلحانه میان چند نفر مقابل یک رستوران در مراسم افطاری خبر داد.

ماموران انتظامی با اطلاع از موضوع به محل اعزام و مشاهده کردند، پنج نفر بر اثر شلیک گلوله بشدت زخمی شده‌اند. با انتقال مجروحان به مراکز درمانی، موضوع به موحدی‌راد، قاضی کشیک ویژه قتل گزارش و با تشکیل پرونده تحقیق در این زمینه آغاز شد.

با شروع تحقیقات از شاهدان حادثه معلوم شد، میان سه نفر از مهمان‌ها که پیش از این اختلاف ملکی داشتند درگیری پیش آمده و دو نفر از آنها با سلاح شکاری و برنو اقدام به شلیک کرده‌اند. در مرحله بعد مشخص شد، یک مرد رهگذر و سه نفر از مهمان‌ها قصد خلع‌سلاح مردان مسلح را داشته‌اند که با شلیک گلوله آنها زخمی شده‌اند.

رییس شعبه 805 مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد در این باره گفت: وضع چهار نفر از مصدومان حادثه رضایتبخش اعلام شده، اما حال نفر پنجم وخیم گزارش شده است.

موحدی‌راد افزود: شش نفر از افرادی که مظنون به درگیری در این حادثه بودند، بازداشت و برای تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شده‌اند.

با به دست آمدن هویت ضاربان مسلح فراری، تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تت
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
۰
۰
چه كارهای زشتی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها