با سودابه بیضایی، بازیگر سریال‌های «آمین» و «کیمیا»

یک آدمکش حرفه‌ای به نام نیروانا

سودابه بیضایی در سریال «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کند.
کد خبر: ۶۹۱۱۸۶
سودابه بیضایی آدمکشی را تجربه می‌کند

بیضایی درباره این نقش گفت: در این سریال نقش زنی به نام نیروانا را بازی می‌کنم که به معنای مطلق سیاه است و در واقع یک تبهکار و قاتل حرفه‌ای است. وی افزود: به نقش‌های پرهیجان در کنار نقش‌های حسی علاقه خاصی دارم و نیروانا یکی از این شخصیت‌‌هاست که با پلیس درگیر می‌شود و اوج و فرود‌های زیادی را تجربه می‌کند.

وی افزود: بیشترین بازی من در سریال «آمین» مقابل شخصیت یاشاست که شاهرخ استخری نقش او را بازی می‌‌کند که امیدوارم در اجرای آن موفق باشم، هرچند هادی از کوچک‌ترین جزئیات نیز نمی‌گذرد و روی جنس بازی‌ها بسیار دقیق است. علاوه بر این‌که این سریال از معدود کارهایی است که قبل از هر سکانس جلسه دورخوانی میان بازیگران برگزار می‌شود که قطعا در ارتقای کیفی کار بسیار موثر است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تضاد شخصیت نیروانا در «آمین» با سروان عزیزی در «هوش سیاه‌2» توضیح داد: کلیشه شدن در یک نقش خاص باعث نگرانی‌ام می‌شود و به همین دلیل مثل هر بازیگر دیگری علاقه‌مند به ایفای نقش‌های متفاوت هستم. پلیس، تبهکار، عضو سازمان مجاهدین خلق (مجموعه ارمغان تاریکی) نقش‌هایی هستند که من به دلیل متفاوت بودنشان دوستشان دارم و امیدوارم بعد از این هم تنوع در نقش‌های پیشنهادی وجود داشته باشد، چون تکرار سبب به حاشیه رفتن بازیگر می‌شود. (روابط عمومی سیمافیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها