از ضرب و شتم بی رحمانه تا سوختن با آب جوش

نامادری بدن نازنین کوچولو را با آب جوش می سوزاند

دختر بچه شش ساله که به دست نامادری بی رحم آزار و اذیت شده بود، از شکنجه گاه خانگی به یکی از خوابگاه های بهزیستی مشهد، انتقال یافت.
کد خبر: ۶۹۱۱۶۶
نامادری بدن نازنین کوچولو را با آب جوش می سوزاند

در پی تماس فرد ناشناسی با اورژانس از شکنجه گاه دختر بچه ای شش ساله به نام «نازنین» از سوی نامادری اش در منطقه توس مشهد خبر داد.

اکیپ سیار اورژانس اجتماعی همان روز برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

مددکاران با حضور در منزل پدر 32 ساله نازنین کوچولو تحقیقات خود را آغاز کردند. نازنین از شدت ترس و وحشت به اتاق خودش پناه برده بود و جرات حضور در جمع را نداشت.

نامادری 22 ساله نازنین کوچولو به صراحت به ضرب و شتم دختر شش ساله اعتراف کرد و به مددکاران بهزیستی گفت: نازنین از همسر اول شوهرم است و خودم نیز دو فرزند دارم، گاهی که نازنین شیطنت می کند، عصبانی شدم و او را کتک می زنم.

پدر نازنین هم گفت: از همسر اول به علت اینکه با هم تفاهم نداشتیم جدا شدم. نازنین ثمره ازدواج اول است و با خودم زندگی می کند. می دانم که وقتی سرکار هستم همسر دوم با بی‌رحمی دخترم را کتک می‌زد و بارها به او هشدار دادم که دست از کارهاش بر دارد اما بی فایده بود و او همچنان دخترم را آزار و شکنجه می‌کند.

حدود یک ساعت از حضور مددکاران و اکیپ اورژانس در منزل مرد جوان و دختر آسیب دیده گذشت تا اینکه زنگ خانه به صدا در آمد.

عموی نازنین کوچولو با دیدن مددکاران اظهار خوشحالی کرد و سپس آنان را به اتاق برادرزاده اش راهنمایی کرد. ترس و وحشت در چهره کودکانه نازنین سایه افکنده بود.

نازنین حتی از عمویش نیز ترس و وحشت داشت و سر دختر به طور نامتوازن تراشیده شده بود. چهره اش به دختران شش ساله شباهتی نداشت. زخم و خراش هایی که معلوم بود با ناخن و جسم تیز ایجاد شده بود چهره زیبایش را زشت کرده بود. لباس پاره اش و لب های خشک و هیکل لاغرش نشان از سوء تغذیه دختر بود. کبودی و کوفتگی چشم چپش بیش از همه به چشم می‌آمد، اینطور به نظر می رسید که زیر مشت و لگد به این حال و روز افتاده است.

عموی نازنین کوچولو، پشت سر دختر بچه شش ساله را با دست نشان داد، تا دست به سر دختر زد آه و ناله ای از سوی نازنین بلند شد.

عموی جوان نازنین گفت: ببینید این زن بی رحم چه حال و اوضاعی برای دختر برادرم به وجود آورده است. آنقدر محکم کتکش زده که پشت سرش ورم کرده است.

عمو سمت چپ بدن دختر را نیز نشان داد که آثار سوختگی با آب جوش بر روی بدنش مشهود بود. در حالی که از این وضعیت شاکی بود، گفت: تا حرفی می زنم به من می گویند در این مسئله دخالت نکن. اما دلم برای نازنین می سوزد. خواهش می کنم فریادرس نازنین باشید. او به کمک شما نیاز دارد. اگر می تواستم و قانون به من این اجازه را می داد حتما او را از این خانه نجات می دادم.

عموی نازنین افزود: بارها با زن برادرم صحبت کردم که دست از این رفتار وحشیانه بردارد اما بی فایده بوده بود. او بیمار روحی روانی است و فقط این دختر را کتک می زند و دو دختر خودش را در آرامش و آسایش کامل نگهداری می کند.

نازنین از ترس غریبه ها به گوشه اتاق پناه برد، غریبه هایی که آمده بودند پناهگاهی برای او باشند، با این حال با همان لحن کودکانه اش گفت: مادرم مرا یکسره با کمربند و سایر اجسام سخت کتک می زند، گاهی مرا در سرویس بهداشتی زندانی می کند و با کوچکترین اشتباهی سرم را به زمین می کوبد.

با توجه به شواهد موجود مشکل روحی و روانی مادر بررسی شد و اما سلامت جسمی و روحی زن جوان فرضیه ای مشکل روحی و روانی‌اش را رد کرد.

تحقیقات از این مادر کودک آزار همچنان ادامه دارد و پس از بررسی ها با هماهنگی قاضی کشیک صلاحیت نداشتن والدین نازنین برای نگهداری از او محرز شد.

دختر شش ساله تا تعیین و تکلیف نهایی به یکی از خوابگاه های بهزیستی مشهد منتقل شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۱۹
زهره
Germany
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۲
... به خدا دلم ریش شد .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۴
واقعا به همچین زنی حیوان هم نمی توان گفت . در اینگونه موارد است كه می توان فهمید چرا خدا در قرآن فرموده انسان هم می تواند از فرشتگان بالاتر باشد و هم از حیوانات پست تر
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۱
۲
مقصر اصلی شوهر ... است بخدا من بودم سنگبارانش میكردم من خودم بچه ی نامادری دارم .. . لعنت بر اون زن بی رحم
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۲
۱
ادم می تونه چقدر بد باشه واقعا از خدا نترسیده كه با یه بچه شش ساله یه همچین كارهایی كرده بیشتر از اون زن، اون پدر مقصره كه بچه اش رو توی اون وضعیت دیده و هیچ كاری نكرده واقعا متاسفم
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۱
۱
خدا لعنتش كنه اشكام سرازیر شد طفلك بچه
am
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۱
۱
احتمالا این مادر نبوده ی... كاش قانونی برای همچین مادران بیرحمی بود كه وحشیگری را از خودشون دور میكردند. والا ببر بچه میمون را وقتی پیدا كرد ازش مواظبت كرد ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۱
۱
خیلی ناراحت شدم . آخه این بچه چه گناهی داره ، اسمش باهاش بچه است همین الان اشكام جلوی چشمام هستش خیلی بی رحمی ...
اگه شیطنت كرده ، لجبازی كرده هر كاری كه تو رو ناراحت كرده انجام داده خوب ، آدم ، بچه ست می فهمی بچه ست من اصلا طاقت دیدن گریه بچه ها رو ندارم . ترو خدا این بچه بی گناه رو تو بهزیستی نگه دارید اگه هم نیاز مالی داشتید یه شماره حساب بدید حتما كمك می كنیم به پدر مادرش نه ، به نارنینم كمك می كنم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۲
۱
باسلام و تشكر از اینكه حقایق جامعه را منتشر میكنید من نمیدنم چقدر قانون از این بچه ها حمایت كرده و برای والدین بی فكر و بی رحم چقدر مجازات در نظر گرفته ولی از قاضی محترم این پرونده درخوست دارم كه ضربه های روحی و غم بی مادری و اینده مبهم در بهزیستی و ...را لحاظ و برای پدر و نامادری مجازات لازم در نظر گرفته شود
م
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۱
۲
باید همون رفتارهایی كه با اون طفل معصوم كرده رو سر خود اون نامادری بی صفت بیارن، ببینه خوبه یا نه. بخدا اگه من قاضی بودم حكم اعدامش رو تو ملأ عام صادر می كردم تا درس عبرتی باشه برای دیگر نامادری ها و آدم های بی عاطفه.
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۰
۱
من موندم آدمهای كه رحم وعطوفت ومهربانی تو وجودشون نیست چرا بچه دار میشن!!!!
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۱
۱
چه مرد بی عرضه ایی ...چه جنس خراب اون زنه این دیگه چه نمونه ایی
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۱
۱
باید اون زنو مجازات كنن تا درس عبرتی بشه برای بقیه
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۱
۱
حماقت والدین در بچه دار شدن. شما كه تفاهم نداشتید چرا تولیدمثل كردید. مادر طلاق گرفت رفت پی خوشی اش پدر هم بیوه زن بچه دار گرفت زندگیش را ادامه داد و اینقدر زبون و بی اراده است كه نتوانست مانع آسیب دیدن فرزندش شود. پدر بی صلاحیت به این می گویند.
عسكر .م
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۰
۱
خوب انسان اگه از یاد خدا غافل بشه بعید نیست بدتر از این كارها هم بكنه .......
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۰
۱
مطمئن باشید آدم نیست خدا لعنتش كنه.
margarita
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
۰
۱
آخی سیندرلا كوچولوی من. ترو خدا این موجودات سنگ دل رو مجازات كنین
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۱
الان واقعا بچه رو فقط بردن بهزیستی
یعنی اینقدر قانون به پدر و مادر اختیار و آزادی میده كه هیچ كاری با زنه یا مرده نكردن، چون بچس هر كاری باهاش میشه كرد ؟؟!!!
پس اقایونی كه تو مجلس هستند چه میكنند كه نمیتونند یه قانون برای حمایت از بچه ها تصویب كنند؟؟؟
الهه
Germany
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
۱
۰
بایداینطورزن هایی روزودتراعدام کنندچون بوی گندتعفنشون دنیاروگرفته
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
۰
۰
امیداوام زودتر مرگ نامادری این بچه بیاد دنیا کارما داره

نیازمندی ها