مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام‌ سفرهای تابستانی عتبات عالیات از ساعت 9 صبح روز سه شنبه دهم تیرماه 93 خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۲۲۶
ثبت نام عتبات از فردا

محسن نظافتی گفت: ثبت نام سفرهای تابستانی عتبات عالیات از فردا آغاز می‌شود و این دوره از اعزام‌ها از 21 تیرماه آغاز و تا 4 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تفاوت این دوره از ثبت نام‌ها با دوره‌های گذشته این است که در این دوره پیش ثبت نام انجام نمی‌شود و مشتاقان زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) که مایل هستند در این ایام به کربلای معلی اعزام شوند می‌توانند ثبت نام قطعی خود را از ساعت 9 صبح روز سه شنبه انجام دهند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: در این دوره سفرها به صورت هوایی انجام می‌شود و متقاضیان تنها از طریق مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی و یا با مراجعه به سایت www.atabat.org.ir می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

طبق اعلام سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت به منظور حفظ امنیت زائران، سفر به کاظمین در این دوره از اعزام‌ها از برنامه زیارتی زائران حذف شده است و همچنین با توجه به شرایط امنیتی کشور عراق اولویت در این دوره از سفرها به عتبات عالیات اعزام‌های هوایی است.

به گزارش فارس، هزینه سفرهای عتبات عالیات در این دوره نسبت به قبل 10 درصد کاهش خواهد داشت و در دوره قبل قیمت اعزام‌های هوایی یک میلیون و 223 هزار تومان تا یک میلیون و 433 هزار تومان بود که این میزان در دوره جدید به یک میلیون و 130 هزار تومان تا یک میلیون و 312 هزار تومان کاهش پیدا کرده است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها