وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفته است که ایالات متحده در چند جبهه درگیر است که یکی از این حوزه‌ها، فعالیت هسته‌ای ایران است.
کد خبر: ۶۸۸۷۶۲
تاکید «کری» بر جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در واکنش به نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد رضایت مردم آمریکا از سیاست خارجی دولت کاهش یافته، اعلام کرد:‌ من به نظرسنجی‌ها کاری ندارم!

جان کری در آستانه دور نهایی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، در این گفت‌وگو بر ادامه تلاش‌ها برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران تأکید کرده است.

تذکرات فوق محرمانه

آیت‌الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از چند تذکر محرمانه و فوق محرمانه این تشکیلات سیاسی ـ مذهبی به رییس‌جمهور خبر داده است.

وی در گفت‌وگو با سایت حوزوی مباحثات با اشاره به اختلاف‌ها در اواخر دوره احمدی‌نژاد، گفته «در این اواخر، جامعه مدرسین چند تذکر به رییس‌جمهور محترم داده است. ولی من مطمئنم اگر آقای رییس‌جمهور توجه نکند، همین جامعه مدرسین، همین مواردی را که محرمانه و فوق محرمانه تذکر داده شده است ممکن است رسما تذکر بدهد. روزی هم ممکن است رودرروی همدیگر قرار بگیرند. نمونه‌هایی در دوره احمدی‌نژاد وجود داشت و اقدامات لازم انجام گرفت.»

اشتون در جستجوی توافق در کوتاه‌ترین زمان

مایکل مان، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته است: اشتون تلاش خود را بر توافق ایران و 1+5 در سریع‌ترین زمان متمرکز کرده است.

به گزارش نسیم، سخنگوی کاترین اشتون این مطلب را در پاسخ به این پرسش که با توجه به این‌که مسئولیت کاترین اشتون به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ماه‌های آینده به پایان خواهد رسید، آیا این موضوع تاثیری بر روند مذاکرات ایران و 1+5 خواهد گذاشت یا نه، مطرح کرد. وی گفت: مهم‌ترین چیز این است که این توافق، توافقی خوب و قدرتمند باشد.

2 گزینه برای ریاست دانشگاه شریف

جلسه شورای دانشگاه صنعتی شریف با حضور 40 نفر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه برگزارشد و دو گزینه به عنوان ریاست دانشگاه صنعتی شریف اعلام شدند.

به گزارش مهر، مسعود نیلی و محمود فتوحی‌فیروزآباد از اعضای هیأت علمی دانشگاه شریف برای ریاست دانشگاه از سوی رییس شورا به وزیر علوم معرفی شدند.

مسعود نیلی، مشاور رییس‌جمهور در امور اقتصادی است و فتوحی هم عضو انجمن مهندسان برق و الکترونیک جهان است.

نظر آشنا درباره مشکل بدحجابی

حسام‌الدین آشنا، سرپرست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری از بررسی مساله حجاب در این مرکز با حضور حدود 30 نفر از افراد حقیقی و حقوقی مسئول و فعال در حوزه عفاف و حجاب خبر داده و درباره نتیجه این جلسه گفته است:‌ مشکل در این زمینه عمیق‌تر از آن است که با یک قانون یا یک تقسیم کار اداری و به صورت دستوری از بالا به پایین حل شود. او یک روز پس از کارت زرد نمایندگان مجلس به وزیر کشور، به ایسنا گفته که مشکل حجاب با کارت زرد حل نمی‌شود.

جنتی: ماهیت فیلترینگ را همه قبول دارند

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که ماهیت فیلترینگ مورد قبول همه است، گفت: اختلافی که امروز وجود دارد مربوط به جزئیات است، این اختلاف‌نظر حتی در بین کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ نیز وجود دارد.

به گزارش مهر، وی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با معاونت علمی فناوری رییس‌جمهور بیان کرد: امروز با استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها می‌توانیم به تمام خانه‌ها نفوذ کنیم و تاثیر خود را از طریق برنامه‌های فرهنگی بگذاریم. نباید وضع را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که شبکه‌های اجتماعی فقط محلی برای تاخت و تاز سکولارها باشد.

مظلوم‌نمایی به سبک «پرز!»

رییس رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه واشنگتن‌پست تلاش کرده تا سیاست نخ‌نمای مظلوم‌نمایی را دنبال کند و در همین خصوص ادعا کرده است: ما ایران را تهدید نمی‌کنیم بلکه ایران ما را تهدید می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شیمون پرز که دیروز وارد واشنگتن شده، در این مصاحبه در اظهارنظری مداخله‌جویانه‌ مدعی شده ایرانی‌ها کمبود انرژی ندارند که به دنبال انرژی هسته‌ای‌اند!

اظهارات یک نماینده درباره رانت‌خواری میلیاردی

سیدمحمد سادات ابراهیمی، عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از رانت‌خواری میلیاردی یک شرکت انحصاری واردکننده خوراک دام و طیور خبر داد و گفت: با وجود لغو امتیاز این شرکت و قرار گرفتن نام آن در فهرست سیاه وزارت صنعت، به دلیل وجود لابی‌هایی همچنان این سوءاستفاده‌ها از بیت‌المال ادامه دارد.

او با یادآوری این‌که این شرکت با استفاده از ارز مرجع در سال‌های گذشته نسبت به واردات محصول دی‌ ال‌ متیونین اقدام می‌کرده است، گفت: در حالی که هر کیلو از این محصول باید مطابق ارز مرجع 6900 تومان در بازار عرضه می‌شده با چند برابر قیمت تا 30 هزار تومان به فروش رسیده است.

قالیباف: مقابل زیاده‌خواهی می‌ایستیم

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران گفت که در مقابل همه تخلفات و زیاده‌خواهی برخی افراد خواهیم ایستاد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، قالیباف در جمع فرماندهان، مدیران و معاونان بسیج شهرداری تهران اظهار کرد: دست کسانی را که در شهرداری تهران به دنبال منافع خود هستند از بیت‌المال کوتاه کرده‌ایم و همین امر باعث اعتراض برخی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها