برای بنده هم ویزا و هم بلیت صادر شده بود که نمی‌دانم چه شد که... دوست ندارم فعلاً آن را باز کنم البته من هیچ اختلافی با بازیگرانی که در برزیل هستند ندارم و خدای نکرده سوء تفاهمی در این‌باره رخ ندهد.
کد خبر: ۶۸۷۴۴۰
نیما شاهرخ شاهی: نمی‌دانم چرا از سفر برزیل جا ماندم

نیما شاهرخ شاهی هم یکی از آن بازیگرانی بود که قرار بود به همراه یکسری بازیگران دیگر برای حمایت معنوی از تیم ملی ایران راهی برزیل شود اما در آخرین لحظات، تیمی به برزیل رفتند که بسیاری از آن‌ها از ابتدا قرار نبود بروند.

شاهرخ شاهی که در این مدت حتی خبر انصرافش هم از این پروژه مطرح نشده بود، از برزیل جا ماند و به این سفر نرفت. به سراغ او رفتیم تا بپرسیم چرا نرفت و جواب او جالب بود: «برای بنده هم ویزا و هم بلیت صادر شده بود که نمی‌دانم چه شد که... دوست ندارم فعلاً آن را باز کنم البته من هیچ اختلافی با بازیگرانی که در برزیل هستند ندارم و خدای نکرده سوء تفاهمی در این‌باره رخ ندهد.»

با اتفاقات اخیر به نظر می‌رسد داستان رفتن هنرمندان به برزیل تحت لوای «یار دوازدهم» به زودی و شاید هم پس از بازگشت آن‌ها به ایران آبستن حاشیه‌های بیشتری شود اما شاهرخ شاهی مدتی است بیش از آن‌که نامش بر پرده سینماها دیده شود، پوستر فیلم‌های ویدئویی متعددش بر سر در مغازه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی قرار داشته و در چند سال اخیر هم فیلم قابل اعتنایی در گیشه از او اکران نشده است.

شاهرخ شاهی در خصوص این‌که چرا موقعیت بازیگری‌اش در سال‌های اخیر به این سمت و سو رفته می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که بدون هیچ رانت و رابطه‌ای وارد سینما شدم. زمانی که برای فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم به صورت جدی کارم را شروع کردم چیزهای زیادی از فرهاد آئیش یاد گرفتم و باید بگوییم 2 سال از این استاد در سینما تجربه‌های زیادی پیدا کردم که نقطه عطفی در شروع بازیگری‌ام بوده ولی یک نکته که در زمینه کار من به وجود آمده و دوستان از آن انتقاد می‌کنند، تکیه زیاد من در بحث رفاقت و دوستی‌هایم برای انتخاب‌ها در سینما بوده، برخی اوقات زمانی که پیشنهادی به من داده می‌شد و می‌خواستم قرارداد ببندم می‌گفتند این فیلمنامه کار است و این بازیگر بزرگ سینما هم با شما همبازی خواهد بود اما زمانی که کار عملی می‌شد می‌دیدم از آن عوامل و فیلمنامه خبری نبود و من هم به خاطر دوستی که با آن‌ها داشتم در نهایت نقش را قبول می‌کردم.»

وی ادامه می دهد:«خودم هم قبول دارم که نباید بسیاری از این فیلم‌ها را بازی می‌کردم ولی اگر از دید واقع‌گرایانه نگاه کنید من با کارگردانان بزرگی هم کار کردم که اتفاقاً فیلم‌های خوبی هم بوده و این نقدها واقعاً منصفانه نیست، من برای بازیگری در زندگی تلاش کردم و حتی سختی بسیاری هم کشیدم.»

فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی آخرین فیلم سینمایی شاهرخ شاهی بوده که اکران شده است. (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها