سرقت‌های زوج جوان در مناطق گردشگری شمال کشور

گردشگران قلابی دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری دو نفر مرد و زن توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین که در قالب گردشکر اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۷۵۲
گردشگران قلابی دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه عالیزاده، رییس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از داخل خودرو در منطقه گردشگری نمین گردنه حیران از توابع شهرستان آستارا و متواری شدن سارقان با یک دستگاه خودرو بلافاصله با اعلام موضوع به پلیس 110 و سرعت عمل و تشکیل اکیپ های انتظامی با اجرای طرح مهار موفق، خودرو مذکور به همراه دو نفر سرنشین آقا و خانم در پلیس راه اردبیل - آستارا متوقف و به پلیس آگاهی دلالت گردیدند.

وی افزود: در بررسی خودرو و وسائل همراه متهمین تعداد 8 عدد کیف دستی زنانه مسروقه حاوی البسه و لوازم شخصی زنانه، تعدادی مدارک هویتی شامل شناسنامه، گواهینامه، کارت عابر بانک ، کارت دانشجویی، تعداد شش دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، کارت حافظه جانبی و فلش مموری مربوط به اشخاص مختلف کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی گفت: در نهایت زوج سارق دستگیر شده و بنا به ادعای خود قصد رفتن به شهرستان سرعین را داشتند. در این رابطه تعداد یک نفر مالباخته از شهرستان بیله سوار اقدام به شناسایی متهم از طریق تصاویر آنان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان نمین کرده و پرونده مقدماتی تشکیل و تصاویر متهمان از طریق سامانه درون سازمانی به استانهای همجوار نیز ارسال تا در صورت وجود شکات در مناطق گردشگری حوزه استان گیلان با شناسایی متهم نسبت به ادامه رسیدگی و شناسایی مالباختگان اقدام مقتضی صورت پذیرد.

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل افزود: برابر هماهنگی بعمل آمده با پلیس آگاهی شهرستان آستارا که در این راستا با توجه به احتمال انجام سرقت های متعدد داخل خودرو در آن شهرستان متهمان با صدور دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی آن شهرستان تحویل گردیدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها