اظهار تاسف یک بازیگر ازن از حادثه اسیدپاشی

الناز شاکردوست: شیطان هم دست به چنین جنایتی نمی‌زند

پروژه سینمایی«مبارک» که آن را از حیث وفور صحنه های انیمیشنی متفاوت ترین فیلم سینمایی ایران خوانده اند، الناز شاکردوست و شمار دیگری از بازیگران سرشناس ایرانی را در نقش شخصیت های شاهنامه فردوسی قرار داده است.
کد خبر: ۶۸۰۶۹۴
الناز شاکردوست در نقش یکی از شخصیت های شاهنامه

فیلم برداری این پروژه سینمایی به کارگردانی «محمدرضا نجفی امامی» اخیراً در لوکیشن هایی در تهران آغاز شد. در این فیلم شخصیت های افسانه ای شاهنامه با استفاده از تکنیک های انیمیشنی جان می گیرند و ضمن خلق داستانی ماجراجویانه، زمینه را برای شناخت بهتر مخاطبان از این شخصیت های اسطوره ای فراهم می کنند.

داستان این فیلم درمورد پیرمردی است که به حرفه نقالی مشغول است و ابزار کارش، عروسک های شخصیت های شاهنامه است. او نوه جوانی دارد که از دنیای پدربزرگش کاملاً دور است و بر این اساس تضادهایی بین او و پدربزرگش وجود دارد.

پیرمرد بخش فراوانی از زندگی خود را در جهان اسطوره ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت های سیاه افسانه ای،دنیا را به سوی تاریکی و تباهی بکشانند. داستان از آنجا آغاز می شود که عروسک ها جان می گیرند و به فکر یاری رساندن به پیرمرد و کاستن از دغدغه های او می افتند. آنها با نوه پیرمرد همراه می شوند و داستان هیجان انگیز و ماجراجویانه ای را آغاز می کنند.

مراحل پیش تولید این پروژه سینمایی، بیش از 15 ماه زمان برده است. عوامل این پروژه در مراحل پیش تولید،پیش نمایش کاملی از فیلم را به تهیه رساندند و ضمن طراحی تمامی کاراکترها، ساخت عروسک ها و ساخت مدل های سه بعدی از شخصیت ها و فضاها، مراحل تولید فیلم را لحظه به لحظه برنامه ریزی کردند.

در این فیلم به تهیه کنندگی «علی نجفی امامی»که به مرحله تولید رسیده است، بازیگرانی چون الناز شاکردوست، منوچهر آذر، امیر رهبری و تورج نصر به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری این پروژه در استان های تهران و مازندران، شهرهای چالوس و نمک آبرود و جاهای دیگر صورت می گیرد.

آشنا ساختن مخاطبان جوان با شخصیت های افسانه ای شاهنامه و نمایش توانایی کم نظیر انیماتورهای ایرانی،از اهداف اصلی این پروژه سینمایی عنوان شده است. این اثر محصولی از مؤسسه فرهنگی سیماپردازان ستایش است و پیش بینی می شود که در جشنواره فیلم فجر سال جاری به نمایش گذاشته شود. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها