مهاجم ملی‌پوش تراکتورسازی گفت: برای تراکتورسازی احترام زیادی قائلم اما شایعات را مبنی بر اینکه اگر در ایران بمانم قطعا در این تیم بازی خواهم کرد، تکذیب می‌کنم.
کد خبر: ۶۸۰۶۵۲
انصاری‌فرد: برای ماندن در تراکتورسازی هیچ قولی نداده‌ام


کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ی فارس در خصوص شایعات مبنی بر اینکه در صورت ماندن در ایران فقط برای تراکتورسازی بازی خواهد کرد، گفت: تا الان هیچ مذاکره‌ای با تراکتورسازی نداشته‌ام و هیچ قولی نیز مسئولان این تیم نداده‌اند. برای تراکتورسازی احترام زیادی قائلم اما شایعات مبنی بر اینکه اگر در ایران بمانم قطعا در این تیم تبریزی بازی خواهم کرد را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: در مورد تیم جدیدم همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرده‌ام تا بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم ضمن اینکه به هیچکس هیچ قولی نداده‌ام و امیدوارم برخی مسئولان نیز از این صحبت‌ها خودداری کرده و از جانب من قولی ندهند.

انصاری فرد تاکید کرد: فعلا تمام فکر و ذکرم به جام جهانی است و من نه به کسی قولی داده‌ام و نه مذاکره‌ای کردم و امیدوارم اجازه دهند تا با آرامش در این زمینه تصمیم‌گیری کنم.

مهاجم تیم ملی تاکید کرد: تمام فکر و ذکرم جام جهانی و موفقیت تیم ملی است. گل زدن یا گل نزدنم در این رقابت‌ها نیز دست خداست. کارمان در جام جهانی خیلی سخت است اما ما هم ناامید نیستیم و برای کسب نتایج خوب تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها