دیگر نه لباس‌ها آب می‌روند و نه یوزپلنگ‌ها گربه می‌شوند

جعفری: کروش با گرفتن پول راضی شد

ژوزه مورینیو معتقد است فرانسه تجربه و کیفیت لازم برای قهرمانی در جام جهانی برزیل را دارد.
کد خبر: ۶۸۰۲۱۹
نظر مورینیو درباره قهرمان جام جهانی

جام جهانی 2014 برزیل 10 روز دیگر با دیدار میزبان و کرواسی در ورزشگاه "کورینتیانس" شهر سائوپائولو آغاز می‌شود.

ژوزه مورینیو ، سرمربی چلسی درباره پیش‌بینی خود از قهرمان جام جهانی گفت: به نظر من فرانسه می‌تواند قهرمانی در جام جهانی را کسب کند. چرا که بازیکنان‌شان در بهترین شرایط خود قرار دارند. آنها کیفیت و تجربه لازم برای کسب قهرمانی در جام جهانی را دارند. علاوه بر این دیدیه دشان ، سرمربی آنها نیز تجربه زیادی به خاطر کار در رده باشگاهی دارد.

فرانسه در ترکیب خود برای جام جهانی بازیکنانی همچون ، فرانک ریبری و کریم بنزما را در ترکیب خود دارد که بازیکنان شناخته شده‌ای هستند.

ژوزه مورینیو که در رئال مادرید مربی بنزما بود، درباره این مهاجم می‌گوید: بنزما مهاجم بسیار بزرگی است. ما همیشه از مهاجمان مرکزی توقع گلزنی داریم، اما من فکر می‌کنم بنزما کارش بیش از این‌ها است. او نه تنها گلزنی می‌کند، بلکه برای سایر بازیکنان تیم نیز موقعیت ایجاد می‌کند. او گل‌های مهمی را به ثمر رسانده است. بنزما مهاجم باهوشی است که می‌تواند در پست‌های دیگر نیز بازی کند.

سرمربی چلسی در ادامه درباره دعوت نکردن سمیر نصری به تیم ملی فرانسه از سوی دیدیه دشان گفت: تنها دشان است که می‌تواند دلیل این کارش را توضیح دهد. به نظرم نصری بازیکن با کیفیتی است. حتما دلیلی بوده که دشان، نصری را به تیم ملی فرانسه دعوت نکرده است و این به خود دشان بستگی دارد که دلیل کارش را توضیح دهد، اما چیزی که هست این که باید هر طور شده به نظر مربی احترام گذاشت. من خودم مربی هستم و می‌دانم دشان در چه شرایطی قرار دارد.(ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها