بازیگر برگزیده سی و دومین جشنواره فیلم فجر، تاکید کرد اخبار منتشر شده درباره بایکوت شدن و کم‌کاری او صحت ندارد.
کد خبر: ۶۷۹۷۷۵
بابک حمیدیان: نه بایکوت شده‌ام، نه کم‌کارم

روزنامه جوان شنبه با انتشار متنی اعلام کرده است: «بابک حمیدیان در بایکوت سینمایی قرار گرفته است. این بازیگر به خاطر ایفای نقشی ارزشمند از سوی کسانی که هیچ‌گاه نامشان مشخص نمی‌شود از کار‌های سینمایی کنار گذاشته می‌شود تا به اصطلاح مجازات شود!»

بابک حمیدیان با رد کامل این ادعا، یادآور شد » :بعد از نمایش فیلم‌هایم در جشنواره فیلم فجر و در نهایت دریافت سیمرغ بلورین جشنواره با هیچ واکنش منفی از سوی اهالی سینما و مخاطبان مواجه نشده‌ام و اتفاقا همانند همیشه لطف دوستداران سینما شامل حال من بوده است.»

او ادامه داد: «در حال حاضر برای نمایش فیلم «چ» در شیراز به سر می‌برم و خوشبختانه استقبال خوبی هم به عمل آمده است. من نه از بایکوت شده‌ام و نه کم‌کار هستم.»

او با اشاره به پیشنهادهایی که در سینما و تئاتر داشته، گفت: «این روزها سرگرم بازی در فیلم جدید عبدالرضا کاهانی هستم و همچنین پیشنهادهایی که در سینما و تئاتر مطرح شده، بررسی می‌کنم تا بعد از پایان بازی در «استراحت مطلق»، کار تازه‌ای را آغاز کنم.»

حمیدیان علاوه بر فیلم «چ» با فیلم‌های «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش، «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و «با دیگران» ساخته ناصر ضمیری در جشنواره سی و دوم فیلم فجر حضور داشت. (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها