سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید بازیکنان ایتالیا را از تور دور نگه داریم تا مقابل آنها به پیروزی برسیم.
کد خبر: ۶۷۸۷۲۶
کواچ: باید ایتالیایی ها را از تور دور نگه داریم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های ایران و ایتالیا اظهار داشت: مربیگری ایران برایم بسیار جذاب است چون این تیم بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد که عملکرد بسیار خوبی ارائه می کنند و می خواهم در دوره ای که مربیگری این تیم را بر عهده دارم باعث پیشرفت والیبال این کشور شوم.


وی ادامه داد: بعد از برگزاری چند مسابقه تدارکاتی مقابل استرالیا، بلغارستان و صربستان وارد لیگ جهانی شده ایم که مسابقاتی بسیار مهم و چالشی بزرگ برای تیم ما محسوب می شود.
کواچ گفت: قرار گرفتن در گروه ‪A‬ مسابقات لیگ جهانی باعث شده است تا با تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان روبرو شویم که از قدرتمندترین تیم های جهان هستند. هدف ما این است که در این رقابت ها بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و برای مسابقات قهرمانی جهان آماده شویم تا بهترین عملکرد خود را در آن رقابت ها نمایش دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که استراتژی مخفی شما برای مقابله با ایتالیا چیست؟ گفت: ما باید بهتر از ایتالیا بازی کنیم و بازیکنان این تیم را از تور دور نگه داریم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. ایتالیا در دو مسابقه برزیل را شکست داده و قدرت زیادی دارد بنابراین باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا به نتیجه مورد نظر خود برسیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سرویس های پرشی و موجی بازیکنان ایران پیشرفت زیادی کرده است و قطعا از این توانایی در مسابقه مقابل ایتالیا بهره خواهیم برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها