پایگاه اینترنتی winnersport جواد نکونام، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد را به عنوان ستاره‌های احتمالی ایران در جام جهانی 2014 معرفی کرد.
کد خبر: ۶۷۷۹۱۹
نکونام، دژاگه و قوچان‌نژاد ستاره‌های احتمالی ایران در جام جهانی

سایت جام جم ورزشی - جام جهانی 2014 برزیل تقریبا دو هفته دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بازی برابر بزرگان فوتبال جهان را تجربه خواهد کرد.

پایگاه اینترنتی winnersport در گزارشی با معرفی تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 از جواد نکونام، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد به عنوان ستاره‌های احتمالی ایران در جام جهانی نام برد.

جواد نکونام

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران است که بیشترین بازی را برای ایران انجام داده است. این هافبک 33 ساله در فوتبال اروپا بازیکن شناخته شده‌ای است چرا که بیش از 150 بازی برای اوساسونا انجام داده است. او که آخرین جام جهانی‌اش را با تیم ملی ایران تجربه خواهد کرد امیدوار است که بتواند برای اولین بار حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را تجربه کند. نکونام در مرکز خط میانی ایران با آندرانیک تیموریان زوج موفقی تشکیل داده و توانسته کمربند محکمی در میانه‌های زمین ایران تشکیل دهد. نکونام با وجود سن بالایی که دارد می‌تواند 90 دقیقه بازی موثری برای ایران انجام دهد.

اشکان دژاگه

دژاگه که در تیم ملی جوانان آلمان سابقه بازی دارد تصمیم گرفته ایران را در رده ملی همراهی کند. این بازیکن در بازی‌هایی که برای ایران انجام داده توانسته درخشش خوبی داشته باشد. بحث حضور دژاگه در تیم ملی ایران مدت‌ها بر سر زبان‌ها بود تا اینکه کی‌روش توانست این بازیکن را در نهایت قانع کند تا پیراهن ایران را بر تن کند. بازیکن سرعتی و در عین حال فیزیکی تیم ملی ایران که 27 سال سن دارد این فصل همراه فولام نمایش خوبی از خود ارائه داد و می‌تواند با حضور در جام جهانی فصل خوب خود را تکمیل کند.

رضا قوچان‌نژاد

دیگر بازیکنی که کی‌روش توانست به حضور در تیم ملی متقاعد کند رضا قوچان نژاد بود که سابقه حضور در تیم‌های پایه هلند را در کارنامه خود داشت. این مهاجم 26 ساله در سپتامبر 2012 تصمیم گرفت که پیراهن تیم ملی ایران را برای اولین بار به تن کند. او در 12 بازی موفق شد 9 گل برای ایران به ثمر برساند که رکورد قابل توجهی محسوب می‌شود. قوچان نژاد قطعا بهترین بازیکن ایران در انتخابی جام جهانی توانست صعود ایران را به برزیل قطعی کند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها