تهیه‌کننده «آمین» گفت: تصویربرداری این سریال تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی و محصول سیمافیلم از امروز در شهرک راه‌آهن آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۷۷۲۸
تصویربرداری سریال پلیسی «آمین» آغاز شد

جواد نوروزبیگی تهیه کننده سریال «آمین» با بیان اینکه تصویربرداری این سریال تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی و محصول سیمافیلم آغاز شده است، گفت: اولین پلان‌های این مجموعه امروز در شهرک راه‌آهن تصویربرداری شد و در اولین روز آشا محرابی که به تازگی به گروه بازیگران سریال پیوسته است در نقش افسر نیروی انتظامی مقابل دوربین رفت.

وی افزود: فرماندهی پلیس تهران بزرگ، ویلایی در کرج، گل فروشی در شهرک راه آهن، امامزاده پنج تن، بهشت زهرا(س) و پنت هوسی در یکی از برجهای تهران تعدادی از لوکیشن‌های سریال «آمین» هستند.

«آمین» مضمونی پلیسی دارد و با مشارکت موسسه ناجی هنر به منظور پخش در هفته نیروی انتظامی تولید می‌شود.

بنا براین گزارش تصویربرداری کار 5 ماه به طول می‌انجامد و لوکیشن‌های در نظر گرفته شده در تهران و شمال کشور است و طبق پیش بینی‌های انجام شده تصویربرداری اول خردادماه آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان «آمین» به قلم زامیاد سعدوندیان آمده است: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون (فرزاد) برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مامورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند اما...

امین حیایی، داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی، امیررضا زرین بخش و شاهرخ استخری بازیگران اصلی این سریال هستند. (روابط عمومی سیما فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها