یک مسؤول در وزارت ارشاد خبر داد:

برخورد وزارت ارشاد با بساط قمار در فوتبال

کد خبر: ۶۷۷۳۶۹
پخش مستقیم بازیهای نیجریه و بوسنی


جام جم ورزشی / در حالی که رفته‌رفته تب و تاب جام‌جهانی برزیل همه مردمان را در گوشه و کنار جهان فرا می‌گیرد، صدا و سیما نیز تدارک ویژه‌ای دیده است تا با روی آنتن بردن این مسابقات از صدا (رادیو ورزش) و سیما (شبکه 3)، تمام جذابیت‌های این رقابت‌ها را به سمع و نظر مخاطبان خود برساند.

البته این تمام ماجرا نیست، چرا که صدا و سیما از مدت‌ها پیش به استقبال این رقابت‌ها رفته تا با پوشش مسابقه‌های دوستانه تیم ملی و بویژه حریفان ایران (بوسنی و نیجریه) بینندگان را پیش از شروع جام جهانی برزیل با ویژگی این تیم‌ها آشنا کند. جدا از آن‌که دیدار دوستانه تیم ملی مقابل مونته نگرو، بسان بازی نخست دوستانه این تیم با بلاروس، روز دوشنبه همین هفته از شبکه 3 و از ساعت 21 پخش مستقیم خواهد شد، چهارشنبه هفتم خردادماه نیز دیدار دوستانه اسکاتلند با نیجریه از ساعت 22 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه 3 خواهد رفت.

همان‌طور که می‌دانید بازی اول تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب جام جهانی 2014 برزیل، دوشنبه بیست و ششم خرداد ماه با نیجریه خواهد بود و این بازی برای کشورمان اهمیت زیادی دارد. جدا از آن‌که کارلوس کرش حساب ویژه‌ای روی این دیدار باز کرده، از اردوی اتریش نیز خبر می‌رسد که وی با انجام برنامه‌های تاکتیکی لازم و مرور آنها در تمرینات، به دنبال این است که بازیکنان را با آنچه می‌خواهد در بازی اول با نیجریه پیاده کند، کاملا آشنا کند. بازی با مونته نگرو و آنگولا نیز به نوعی شبیه‌سازی بازی با تیم‌های بوسنی و نیجریه است تا تیم ملی خود را برای مسابقه با این دو حریف آماده کند. بنابراین همپا با ملی‌پوشان فوتبال که همراه کرش در اتریش به دیدن بازی دوستانه اسکاتلند با نیجریه خواهند نشست، مردم خوب کشورمان نیز این بازی را مستقیما تماشا خواهند کرد تا به شناخت نسبی از تیم قدرتمند نیجریه برسند. تیمی دونده و انرژیک با ستارگانی شناخته شده که ضمن بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا، حسابی صیقل خورده و برای حریفانی چون ایران کوچک‌ترین فرصتی برای اشتباه باقی نمی‌گذارند.

علاوه بر این از ساعت 30 دقیقه بامداد جمعه نهم خرداد ماه دیدار دوستانه تیم ملی بوسنی با ساحل عاج پخش خواهد شد تا ایرانی‌ها نیز پیش از جام بیستم با دیگر حریف تیم ملی در برزیل آشنا شوند؛ تیمی که به عنوان سومین حریف کشورمان چهارم تیر ماه برابر شاگردان کرش قرار می‌گیرد و امید زیادی داریم که این مسابقه آخرین بازی تیم ملی فوتبال ایران در برزیل 2014 نباشد.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ممنون.محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
ازتمام مسوولین محترم صداوسیمار،به خاطر این تدبیر ارزنده سپاسگذارم ولی ازشون خواهش میكنم یه تدبیر قشنگ دیگه هم داشته باشن واونم اینكه،گزارش این بازیها وبازیهای جام جهانی پیش رو را،به ناگزارشگران اعصاب خوردكنی مثل خیابانی وعلیفر نسپارن.
محمد فیروزجایی
United States
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
۰
۰
خواب دیدی خیر باشه بازی نیجریه اسكاتلند پخش نشد به جاش مستند حیات وحش پخش كردن. مطمئن باش بازی بوسنی ساحل عاج هم پخش نمیشه . حداقل به جدول پخش خودشون احترام میذاشتن
مرتضی شكوهی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
۰
۰
به قول دوستمون خواب دیدین خیر باشه كدوم فوتبال اقا جون دو شبه تا ساعته 12 شب بیدارم ولی از فوتبالی كه خودشون تو جدول پخش زنده گذاشتن خبری نیست/تو رو خدا مردمو مسخره نكنید اقایون
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
۰
۰
مسخره كردین ملتو
كدوم پخش زنده؟!

نیازمندی ها