کد خبر: ۶۷۷۰۲۶
حسینی: رحمتی بماند مشمول می شوم و می روم

دروازه بان دوم استقلال تصمیم دارد برای پیشرفت در زمینه دروازه بانی از استقلال جدا شود اما منتظر تغییرات لیست بازیکنان است.

به گزارش جام جم ورزشی، سید حسین حسینی که گفته می شد درحال جدایی از استقلال به بهانه مشمول شدن برای اعزام به خدمت سربازی است با تلاش مسوولان استقلال از این بابت مشکلی نخواهد داشت.

حسینی در این باره به خبرنگار جام جم ورزشی گفت: با زحمات امیرخان مشکل تحصیلی ام در حال برطرف شدن است که تا پیش از رسیدن نامه مشمول بودنم از مرخصی تحصیلی برای ادامه فوتبالم در استقلال استفاده کنم.

این دروازه بان شیرازی که تیر ماه 22 ساله می شود در این باره که چه مدت از قراردادش با استقلال باقی مانده خاطر نشان کرد که: من یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم اما اگر قرار باشد آقای رحمتی در این تیم بماند دیگر نمی توانم در این تیم بمانم.

وی تأکید کرد که: البته اینکه در این مدت کنار این دروازه بان بزرگ بودم تجربه خیلی خوبی برایم بود اما اینکه بخواهم یکی دو سال دیگر هم به همین منوال پشت سر او بمانم برایم قابل تحمل نیست چون در آن صورت آینده فوتبالم به خطر می افتد.

او همچنین گفت: منتظر هستم تا ببینم لیست بازیکنان فصل بعد استقلال به چه ترتیب بسته می شود. چون اگر قرار بر تمدید قرارداد رحمتی باشد با اتکا به بحث مشمول شدن سربازی ام به شکل قرضی راهی تراکتورسازی یا ملوان می شوم ، چون در غیر اینصورت مسوولان استقلال رضایتنامه ام را برای تیم دیگری صادر نمی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها