والیبال ایران پیشرفت کرده است و مطمئنم فرصت این را دارد که بهتر شود.
کد خبر: ۶۷۶۹۱۷
در لیگ جهانی امسال همه روی ایران تمرکز کرده‌اند

ایگور کولاکویچ درباره نخستین دیدار تدارکاتی تیم‌های ایران و صربستان اظهار داشت: مسابقه خوبی برای ما بود زیرا مقابل ایرانی بازی کردیم که والیبال قابل تحسینی دارد و تیمی قدرتمند است. از بازی بازیکنانم راضی هستم.

وی ادامه داد: بازی ایران رشد زیادی کرده است. این تیم به خصوص در لیگ جهانی سال گذشته بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرد و به غیر از روسیه بقیه تیم‌های گروه را شکست داد و به همین دلیل امسال همه روی ایران تمرکز کرده‌اند.

کولاکویچ خاطرنشان کرد: والیبال ایران پیشرفت کرده است و مطمئنم فرصت این را دارد که بهتر شود زیرا اسلوبودان کواچ مربی خوبی است که در مکتب والیبال صربستان پرورش یافته است.

وی افزود: تیم ملی ایران بازیکنان خوبی دارد که البته گاهی اشتباهات زیادی در بازی خود دارند اما به نظرم کواچ می تواند این مسئله را حل کند و سطح بازی این تیم را بالاتر ببرد.

سرمربی تیم ملی صربستان تاکید کرد: همه تیم‌ها در لیگ جهانی امسال کار سختی مقابل ایران دارند زیرا حمایت هواداران از این تیم در تهران فرصت خوبی برای آنها فراهم می‌کند.

وی گفت: اگرچه بازیکنان ایران گاهی اوقات در بازی خود اشتباه می کنند اما بازی این تیم را دوست دارم چون بازیکنانش به خصوص سعید معروف از نظر تکنیکی بسیار خوب هستند و می توانند در لیگ جهانی و قهرمانی جهان موفق شوند.

کولاکویچ درباره شرایط تیم ملی صربستان تصریح کرد: امسال بازیکنان جوان زیادی در تیم خود داریم که باید تجربیات زیادی به دست بیاورند. هدف ما در سال 2014 این است که به مرحله نهایی لیگ جهانی و جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها