در گفت و گو با جام جم ورزشی

عقیلی:دوست دارم شاگرد قلعه نویی باشم

جام جم ورزشی / بازیکن فصل پیش سپاهان از اینکه بار دیگر بتواند شاگردی امیر قلعه نویی را بکند استقبال کرد.
کد خبر: ۶۷۶۷۰۸
عقیلی:دوست دارم شاگرد قلعه نویی باشم

هادی عقیلی در گفت و گو با خبرنگار جام جم ورزشی درباره اینکه در فصل نقل وانتقالات چه برنامه ای برای فصل بعد خود دارد حرفی نزد و فقط متذکر شد که: درباره این مبحث صحبتی ندارم تا تکلیفم برای فصل بعد مشخص شود.

مدافع تیم سپاهان که گفته می شود مهدی رحمتی در تلاش است شرایطش را برای پیوستن به استقلال مهیا کند، در این باره گفت: هیچ صحبتی در این ارتباط ندارم و می خواهم در آرامش برنامه هایم را پیش ببرم.

عقیلی که پیش از این در سپاهان و تیم ملی شاگرد امیر قلعه نویی بوده است در پاسخ به این سوال جام جم ورزشی که آیا دوست دارد بار دیگر با امیر قلعه نویی کار کند یا نه گفت: امیر قلعه نویی مربی بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد با ایشان کار کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

او درباره مطالبات مالی اش از سپاهان هم حرف زد: هنوز با سپاهان تسویه حساب نکرده ام ولی قراردادم با این تیم به پایان رسیده است.

او که به دلیل برخی مسایل از سوی کارلوس کروش مورد غضب واقع و از تیم ملی دور شد ،در اظهار نظری جالب توجه درباره اینکه جام جهانی را از چه طریق پیگیری خواهد کرد گفت: منتظر هستم تا با پایان امتحانات فرزندانم به مسافرت برویم و پس از آن هم فکر نمی کنم بازی های جام جهانی را خیلی دنبال کنم.

او دلیل این موضوع را هم بیان کرد: چون اتفاقاتی رخ داد که نتوانم تیم ملی را در جام جهانی همراهی کنم ، به این دلیل دیگر جام جهانی برایم لذتی ندارد.

وقتی از او سوال کردیم فقط بازی های ایران برایش جذابیت ندارد یا کل مسابقات، گفت: کل این جام را دوست ندارم و نمی خواهم به آن فکر کنم، چون یاد اتفاقاتی می افتم که باعث ناراحتی ام می شود.

او که در حال حاضر تمرینات اختصاصی اش را دنبال می کند در این باره متذکر شد: دنیا برای من به پایان نرسیده و می خواهم مثل همیشه آماده باشم تا در صورت صلاحدید مسوولان تیم ملی برای جام ملت های آسیا شانسم را از دست ندهم و دوباره به تیم ملی برگردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها